۱۰ هزار فرهنگی تا پایان سال صاحب مسکن می شوند

۱۰ هزار فرهنگی تا پایان سال صاحب مسکن می شوند

تهران- مدیرعامل اتحادیه مسکن فرهنگیان استان تهران گفت: تعاونی های زیرمجموعه این اتحادیه تا پایان سال جاری حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی را تحویل فرهنگیان می دهند.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،'علی تدین'اظهار داشت: علاوه بر این ۱۰ هزار واحد،در بخش مسکن مهر نیز ۱۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری و ۱۶ هزار واحد تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۰ در شهر جدید پرند به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه در توسعه اراضی شهر پرند چهار اتحادیه تعاونی مسکن ساخت ۸۳۰ هکتار از این اراضی را بر عهده گرفته اند، گفت: اتحادیه مسکن فرهنگیان استان تهران ۴۱۵ هکتار، تعاونی های مسکن وزارت رفاه و تامین اجتماعی و اتحادیه تعاونی های مسکن اسلامشهر هر کدام حدود ۱۰۰ هکتار و اتحادیه تعاونی های مسکن مهر شهر تهران حدود ۲۰۰ هکتار از این اراضی را تحویل گرفته اند.

به گفته تدین براساس برنامه ریزی های انجام شده ،در این ۸۳۰ هکتار ۶۰ هزار واحد مسکونی احداث می شود که ۲۸ هزار واحد آن را تعاونی فرهنگیان استان تهران احداث می کند و مساحت هرواحد بین ۶۰ تا ۷۵ متر مربع متغیر است.

وی افزود: برای ساخت این واحدها تنها آماده سازی زمین بر عهده اتحادیه ها و تعاونی ها بوده و ساخت واحدها ازسوی انبوه سازان در حال انجام است.

تدین بابیان اینکه حدود ۷۰ درصد از عملیات آماده سازی زمین ها انجام شده است، ابراز امیدواری کرد درصد باقیمانده تا پایان سال آماده تحویل به انبوه سازان شود.

مدیرعامل اتحادیه مسکن فرهنگیان استان تهران متذکر شد که فعالیت ساخت وساز آغاز شده است و تعدادی از واحدها در مرحله پی ریزی (فونداسیون) و بخشی نیز در مرحله اسکلت قرار دارند.

به گفته تدین میزان پیشرفت کار واحدها به ترتیب ثبت نام و ورود اعضا بستگی دارد و به طور طبیعی اعضایی که زودتر ثبت نام کرده اند ، عملیات ساخت واحد مسکونی آنها پیشرفت بیشتری دارد.

وی در پایان ابرازامیدواری کرد تمام این واحدها تا پایان سال ۱۳۹۱ آماده تحویل شوند.

 

 

    نظرات