استقرار میز پاسخگوی ایرلاین‌ها در فرودگاه مهرآباد

استقرار میز پاسخگوی ایرلاین‌ها در فرودگاه مهرآباد

http://www.bananews.ir/رییس سازمان هواپیمایی کشوری از مسئولان فرودگاه مهرآباد خواست علاوه بر استقرار میز پاسخگوی شرکت‌های هواپیمایی، نسبت به اختصاص میز نماینده سازمان هواپیمایی کشوری به منظور نظارت بر روند رسیدگی به امور مسافران در مواقع تاخیر پروازها اقدام کنند.

به گزارش بنانیوز ؛ علیرضا جهانگیریان که به منظور ساماندهی تاخیر پروازها به ویژه در آستانه نوروز و پیک پروازها از فرودگاه مهرآباد بازدید کرد، ساماندهی تاخیرات پروازی شرکت‌ها را در دستور کار جدی سازمان هواپیمایی قرار داد و گفت: اطلاع‌رسانی صریح، شفاف و به موقع به مسافران به هنگام بروز تاخیر پروازها یکی از عمده ترین وظایف شرکت‌های هواپیمایی به شمار می رود.

وی از نمایندگان تام الاختیار شرکت‌های هواپیمای خواستار شد به هنگام بروز تاخیر و یا بروز هر گونه مشکلی در روند انجام پروازها به مسافران پاسخگو باشند و در تمامی پروازها علت تاخیر را به اطلاع مسافران برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از دفاتر فروش بلیت، سیستم مکانیزه لیست انتظار برخی شرکت‌های هواپیمایی بازدید کرد و با مشاهده زمان پروازها، علت تاخیر تمامی پروازها را جویا شد و رسیدگی به این موضوع را خواستار شد.

    نظرات