تهران فرداشب بارانی می‌شود

تهران فرداشب بارانی می‌شود

http://www.bananews.ir/کارشناس سازمان هواشناسی خاطر‌نشان کرد‌: برای استان‌های شمالی از اواخر فرداشب بارش باران پیش‌بینی می‌شود و افزایش دما برای تهران امروز و فردا وجود دارد و دوشنبه شاهد کاهش دما در پایتخت خواهیم بود.
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد برای پایتخت در فرداشب خبر داد.

به گزارش بنانیوز ؛ محمد اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی امروز تا ظهر فردا وزش باد و افزایش دما در بیش‌تر مناطق کشور حاکم خواهد بود و این امر در سواحل دریای خزر و اردبیل محسوس‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: از اوایل امشب سامانه بارشی از غرب کشور وارد خواهد شد و فردا نیمه غربی و روز دوشنبه مناطق مرکز ، جنوب و سواحل شمالی به‌تدریج شرق، و برخی نقاط دیگر را تحت تأثیر قرار خواهد داد که باعث بارش پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر‌نشان کرد‌: برای استان‌های شمالی از اواخر فرداشب بارش باران پیش‌بینی می‌شود و افزایش دما برای تهران امروز و فردا وجود دارد و دوشنبه شاهد کاهش دما در پایتخت خواهیم بود.

اصغری بیان کرد: در تهران فردا هوا نیمه‌ابری و به‌تدریج ابری خواهد بود و در اوایل شب بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت.

وی افزود: برای کلان‌شهرها از جمله تهران و اصفهان، فردا بارش باران را خواهیم داشت و بارش باران در استان‌های شمالی بیش‌تر در گیلان محسوس خواهد بود.

    نظرات