صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی در ایام نوروز

صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی در ایام نوروز

http://www.bananews.ir/

معاون سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی در مسیرهای داخلی و خارجی در ایام نوروز ۹۳ خبر داد و گفت: مجوزهای پروازی صادره در نوروز امسال از رشد ۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irمحمد خداکرمی اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری برای نوروز امسال ۱۲ هزار و ۹۵۵ مجوز پرواز در مسیرهای داخلی و ۵۸۴۹ مجوز در مسیرهای خارجی صادر کرده است.

وی پیش‌بینی کرد: در نوروز امسال بیش از دو میلیون و ۷۳۶ هزار و ۹۷۰ مسافر جابجا شود که در این صورت شاهد رشد ۳۲ درصدی در این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته خواهیم بود.

معاون سازمان هواپیمایی کشوری افزود: صدور بخشنامه به شرکت‌های هواپیمایی به منظور انجام به موقع پروازها، کاهش تأخیرات، نظارت مستمر بر امور پروازها در ایام تعطیلات نوروز، تشکیل کمیته تاخیرات پروازی، رسیدگی به شکایات مسافران و پاسخگویی به مردم، ایجاد میز پاسخگویی توسط شرکت های هواپیمایی و حضور مستمر بازرسان سازمان در ترمینال فرودگاه مهرآباد برای نظارت بر انجام به موقع پروازها از عمده ترین برنامه‌های این سازمان در نوروز ۹۳ به شمار می‌رود.

خداکرمی تعیین معرفی نماینده مطلع و تام الاختیار از سوی شرکت‌های هواپیمایی برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات احتمالی در ایام نوروز، تنظیم برنامه و انجام بازرسی از فرودگاه‌ها برای آمادگی برای پذیرش پروازها و ارائه خدمات مطلوب و تسهیلات فرودگاهی و هوانوردی به مسافران در فرودگاه‌ها، تنظیم برنامه بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی در سطح کشور با هدف رعایت قوانین و مقررات و ارائه خدمات به متقاضیان سفرهای هوایی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سفرهای نوروزی امسال عنوان کرد.

ایسنا

    نظرات