مبلغ بیمه هر متر مسکن مهر اعلام شد

مبلغ بیمه هر متر مسکن مهر اعلام شد

http://www.bananews.ir/

میزان بیمه هر متر مربع مسکن مهر که ۵۲۰۰ تومان مصوب شده بود از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد و بر این اساس برای بیمه مسکن مهر نباید مانند گذشته مبالغ اضافه‌ای مطالبه شود.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irهیات وزیران اردیبهشت پارسال به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر از اول فروردین ۸۸ در پروژه‌های تفاهم‌نامه سه جانبه با سازندگان، تعاونی‌ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد باید ۵۲۰۰ تومان تعیین و برای یک بار اخذ ‌شود.

بر این اساس سازمان تامین اجتماعی نیز حق دریافت بیمه دیگری از پروژه‌های مسکن مهر را ندارد.

مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر نیز در روزهای پایانی سال گذشته گفته بود که برای بیمه واحدهای مسکن مهر متنی با امضای وزیر تعاون تهیه شده که بر اساس آن برای هر متر از مسکن مهر میزان ۵۲۰۰ تومان حق بیمه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی پیش از این در برخی موارد برای بیمه هر واحد مسکن مهر حدود ۷۰۰۰ تا ۱۱ هزار تومان هم حق بیمه اخذ می‌شد که طبق این مصوبه، سازمان تامین اجتماعی موظف است بیمه واحدهای مسکن مهر را طبق مبلغ اعلام شده دریافت کند و نباید مانند گذشته مبالغ اضافه‌ای مطالبه شود.

 

ایسنا

 

 

 

    نظرات