زمینه‌های فعالیت خیرین مسکن‌ساز

زمینه‌های فعالیت خیرین مسکن‌ساز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور گفت: استان مرکزی استانی با ظرفیت بالاست اما در جذب خیر از این پتانسیل استفاده نکرده است.

به گزارش بنانیوز(Bananews.irاولین جلسه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان مرکزی با حضور استاندار و اعضای هیئت رئیسه و هیئت امنا در استانداری مرکزی برگزار شد.

 

در این جلسه کیومرث سلگی، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی در امر خیرین و مسکن‌سازی اظهار کرد: لازم است که چنین انجمنی در شهرهای صنعتی استان مانند اراک و ساوه به صورت مستقل فعال شود.

وی تصریح کرد: انجمن استانی خیرین مسکن‌ساز باید به جای پرداختن به جزئیات به امور کلان در این حوزه بپردازد و بیشتر در عرصه جذب خیرین و سیاست‌گذاری عمل کند.

سلگی با بیان اینکه استان مرکزی از پتانسیل خود در این عرصه استفاده نکرده است، افزود: لازمه رشد در این حوزه و توسعه مسکن‌سازی داشتن رویکرد خیرمحوری است. با توجه به اینکه استان مرکزی، استانی صنعتی است صنایع می‌توانند کارگران خود را کمک کنند و همچنین در جهت جذب خیرین گام بردارند.

وی پیشنهاد داد: معاون عمرانی استانداری مرکزی به عنوان نماینده تام در جلسات هیات مدیره انجمن در استان شرکت داشته باشد و همزمان با فعالیت این انجمن در مرکز استان در شهرستان‌ها نیز این انجمن با محوریت فرمانداران فعال شود و انجمن خیرین مسکن‌ساز استان تنها در امور سیاست‌گذاری و نظارت وارد شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور با تأکید بر اینکه این انجمن صرفا نباید به پروژه‌های کلان و ساخت مسکن اقدام کند، اضافه کرد: می‌توان در امر تکمیل منازل نیمه‌ساخته، تعمیر و بازسازی نیز وارد عمل شد که البته لازمه این امر حضور یک مدیر عامل تمام وقت با تفکر مردمی و غیردولتی است که فقط کار اجرایی انجام دهد و امور سیاست‌گذاری را به انجمن استان محول کند.

 

ایسنا

    نظرات