تهیه گزارش حقوقی و فنی «اطلس مال» در شورای‌عالی معماری و شهرسازی

تهیه گزارش حقوقی و فنی «اطلس مال» در شورای‌عالی معماری و شهرسازی

http://www.bananews.ir/دبیر شورای‌عالی معماری و شهرسازی در نامه ای اعلام کرد: دبیرخانه شورا نسبت به ارائه گزارش حقوقی و فنی در خصوص ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران (اطلس مال) برای جلسه بعد این شورا اقدام نماید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی در نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرده است: در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرحهای توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای،‌ منطقه‌‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۱۲ دی ۷۸ هیات محترم وزیران، شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ ۸ / ۲ / ۹۳ ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران را مورد بررسی قرار داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه خود با اشاره به مصوبات جلسه ۸ اردیبهشت شورای عالی معماری و شهرسازی تاکید کرده است: موضوع ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران با دعوت از نمایندگان شورای اسلامی شهر وشهرداری تهران و با قید فوریت در کمیته فنی شورای عالی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به جلسه آتی شورا گزارش شود.

حناچی در نامه خود تصریح کرده است: در جلسه مورخ ۲۲ اردیبهشت ۹۳ شورای عالی شهرسازی و معماری گزارش کمیته فنی شورای عالی پیرو مصوبه ۸/۲/۹۳ قرائت شد که اعضاء شورای عالی ضمن تأکید بر نظرات کمیته فنی بررسی حقوقی و فنی موضوع با نگاه رعایت حقوق شهروندان، اختیارات و حدود قانونی شهرداری تهران و رعایت حقوق سرمایه گذاران را درخواست کردند و مقرر شد دبیرخانه شورا نسبت به ارائه گزارش حقوقی و فنی برای جلسه بعد اقدام کند.

پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یک تهران نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد. این پروژه با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ۴ ط تجاری و یک طبقه فودکورت و ۶ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود.

 

مهر

    نظرات