جدی گرفتن کمیته‌های تخصصی عمرانی در سطح استان

جدی گرفتن کمیته‌های تخصصی عمرانی در سطح استان

http://www.bananews.ir/معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: معاونین عمرانی در واحدهای دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه‌های دانشجویی و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، با توجه به نیازسنجی واحدها و ظرفیت‌های موجود نسبت به این کار اقدام کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی در دوازدهمین شورای عمرانی واحدها و مراکز آموزشی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان که در مرکز سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: ما باید جهت آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با تفکرات حضرت امام (ره) و فلسفه قیام ۱۵ خرداد، با برگزاری همایش های مختلف، اقدامات لازم جهت تشریح و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با این تفکرات توسط واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بعمل آید.

 

وی با تاکید بر اولویت‌های عمرانی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان افزود: اولویت کارهای عمرانی در واحدها علاوه بر ساخت کلاسهای آموزشی، مسجد، ساخت سوله ورزشی و سلف سرویس با رعایت صرفه جویی و با توجه به توان مالی واحدها در پیش بینی برنامه‌ها قرار گیرد و واحدهایی که فاقد این امکانات هستند تا پایان برنامه پیش بینی شده، نسبت به انجام امور مربوط و طرح و اجرای پروژه‌های عمرانی اقدام کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اضافه کرد: معاونین عمرانی در واحدهای دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه‌های دانشجویی و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، با توجه به نیاز سنجی واحدها و ظرفیت‌های موجود نسبت به این کار اقدام کنند.

دکتر سید علی میرابراهیمی با تاکید بر جدی گرفتن کمیته‌های تخصصی عمرانی در سطح استان گیلان توسط معاونین عمرانی، خاطرنشان کرد: تمام پیشنهادات باید توسط معاونین عمرانی واحدها از طریق رئیس شورای عمرانی تجمیع و به دبیرخانه استان ارسال گردد. در ضمن در ساخت و سازها، ساخت فضاهای آموزشی و رفع کمبود این فضاها در واحدها و مراکز آموزشی در رأس امور قرار گیرد.

 

ایسنا

    نظرات