طرح طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون ارائه شد

طرح طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون ارائه شد

http://www.bananews.ir/طرح دانشجوی واحد علوم و تحقیقات با عنوان طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون موفق به کسب مدال طلا، جایزه ویژه مسابقات بانوان مخترع، نابغه و کار آفرین دنیا و مدرک جهانی مالکیت‌های فکری اختراعات سازمان ملل متحد و مرکز زنان جهان شد. 

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،فرزانه اسماعیلی ترکان بوری دانشجوی کارشناسی مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد گفت: هر ساله مسابقه‌ای در سطح بین المللی مخصوص بانوان نابغه و کار آفرین دنیا در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود و در این دوره از مسابقات که بین زنان بیش از۳۵ کشور جهان از ۱۶ تا ۱۹ May 2014 برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه مسابقات از سوی دولت تایلند شدم.

 

وی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات به مدت ۳ روز از سوی مالکیت‌های فکری سازمان ملل متحد و مرکز زنان جهان افتخار حضور در دوره‌های مالکیت‌های فکری را به دست آورده و بعداز اتمام آن موفق به دریافت مدرک جهانی مالکیت‌های فکری در زمینه اختراعات شدم.

اسماعیلی ترکان به طرح خود با عنوان طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون اشاره کرد و ادامه داد: به علت گسترش زندگی شهری استرس زا، محدود شدن متراژ بناها، فاصله گرفتن بشر از طبیعت زنده، کلیشه‌ای شدن طرح‌های مبلمان و دکوراسیون و اهمیت دادن انسان‌ها به زیبایی اطرافشان، طرح طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون را در این دوره از مسابقات ارائه کردم.

این بانوی کارآفرین واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که سعی کردم با طرح مذکور، سر سبزی و زنده بودن را برای زندگی به ارمغان بیاورم، تصریح کرد: طرح طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون در همه مکان‌ها به خصوص برای تشریفات مقامات، سازمان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌های بزرگ و منازل و...قابل استفاده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت مبلمان ایران با واردات بیشتر در حال مرگ تدریجی است، افزود: امیدوارم با حمایت متولیان صنعت مبلمان و دکوراسیون، طرح طبیعت زنده را در کشور به تولید انبوه برسانم.

اسماعیلی ترکان خواستار حمایت‌های مادی و معنوی از کارآفرینان و صاحبان ایده در کشور شد و گفت: اهتزاز پرچم سه رنگ کشورم و بالاتر قرار گرفتن این پرچم پر افتخار از سایر کشورهای صاحب علم و تکنولوژی مانند کره جنوبی، ایالات متحده امریکا، آلمان، فرانسه و روسیه، برای من بسیار زیباتر از دریافت مدال طلای جهان در این رقابت علمی بوده است.

 

فارس

    نظرات