آغاز تحویل مسکن ویژه تهرانسر از شهریور ماه

آغاز تحویل مسکن ویژه تهرانسر از شهریور ماه

http://www.bananews.ir/مجری طرح پروژه مسکن ویژه تهرانسر اعلام کرد: سعی بر این است که همه واحدهای مسکن ویژه تهرانسر را به صورت فازبندی در چهار مرحله شهریور،‌ آذر و اسفند سال جاری و فاز نهایی را نیز تا پایان خرداد ماه ۹۴ تحویل متقاضیان دهیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمسعود بیژنی درباره زمان تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد و پیمانکاران با حداکثر توان در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: سعی ما بر این است که همه واحدهای این پروژه را به صورت فازبندی در چهار مرحله شهریور،‌ آذر و اسفند سال جاری و فاز نهایی را نیز تا پایان خرداد ماه ۹۴ تحویل متقاضیان دهیم و در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید به لطف پروردگار از عهده این پروژه عظیم در موعد مقرر بر می‌آییم و با تحویل واحدها به مردم در موعد مقرر شرمنده آن‌ها نشویم.

بیژنی تصریح کرد: با افزایش قیمت جدیدی که در خانه‌های تحویلی به مردم داشتیم مشکل پیمانکاران از بابت کمبود بودجه و منابع مالی حل شد و آن‌ها با تمام توان در حال ساخت و اتمام واحدهای مربوط به خود هستند.

ساخت ۲۵۶۰ واحد مسکن ویژه در منطقه تهرانسر از شهریور پارسال آغاز و قرار شد متقاضیان چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی و در آخر ۴۵ میلیون تومان بابت هزینه‌ زمین به صورت نقدی و مابقی هزینه‌ هر واحد را به صورت اقساط ۱۰ ساله معادل ماهانه یک میلیون تومان پرداخت کنند.

تهرانسر اولین سایت مسکن ویژه کشور است که قرار بود با مبلغ نهایتا ۲۵۰ میلیون تومان و طی یکسال به متقاضیان تحویل داده شود اما با تغییر دولت و مسئولان این بخش، شرایط تحویل و مبلغ این واحدها تغییر کرد؛ به گونه‌ای ۵۶ میلیون تومان به قیمت هر واحد اضافه شد و زمان تحویل هر واحد به ۱۵ ماه پس از انعقاد قرارداد جدید موکول شد.

بر اساس تغییرات جدید، متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر باید طی ۱۰ سال ۲۹۳ میلیون تومان برای هر واحد بپردازند که این پرداختی شامل ۸۰ میلیون تومان طی چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی است و ۴۵ میلیون تومان به عنوان قسط پنجم باید واریز شود و مابقی مبلغ که ۵۶ میلیون تومان اضافه شده را هم شامل می‌شود طی اقساط ماهانه از ۹۸۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهد شد.

 

ایسنا

    نظرات