تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در راهسازی

تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در راهسازی

http://www.bananews.irوزیر راه و شهرسازی از تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در راهسازی خبر داد و گفت: دولت در حال حاضر در شرایط سخت بودجه‌ای و تنگنای اعتباری قرار دارد و تمام تلاش دولتمردان این است که در این شرایط سخت، طرح‌ها و اقدامات مورد نیاز مردم را به بهترین نحو مدیریت و اجرایی کنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،به نقل از ایسنا،عباس آخوندی  با اشاره به بهره‌برداری از فاز اول کمربندی آران و بیدگل و کاشان و کلنگ‌زنی جاده آران و بیدگل به گرمسار اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات بیشتر، این طرح‌ها در کمترین زمان به بهره‌برداری کامل برسند تا مردم از مزایای اجرای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به بهره‌برداری ۲۹۵ کیلومتر راه مواصلاتی در استان اصفهان گفت: برای بهره‌برداری از این راه‌ها ۱۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آخوندی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی در استان اصفهان پیش‌بینی کرد: با همکاری و تلاش مسؤلان هر چه زودتر این پروژه به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر راه و شهرسازی خطر نشان کرد: طی سال‌های گذشته با توجه به بالا رفتن سهم دولت در عرصه اقتصاد، عرصه برای فعالیت بخش خصوصی روز به روز محدودتر شده که در پیگیری‌ می‌کنیم شرایط را برای حضور فعال بخش خصوصی در حوزه راهسازی فراهم کنیم.

    نظرات