کارشکنی مسئولان مسکن مهر در شهرک ابریشم/واحدها تحویل متقاضیان نمی‌شود

کارشکنی مسئولان مسکن مهر در شهرک ابریشم/واحدها تحویل متقاضیان نمی‌شود

http://www.bananews.ir/تعاونی مسکن مهر در شهرک ابریشم باوجود اتمام پروژه و تکمیل خدمات زیربنایی، واحدها را به پیش خریداران تحویل نمی دهد و از آنها طلب پول بیشتری را کرده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irتخلفات مسکن مهر هنوز هم در برخی از سایت‌ها ادامه دارد و مدیران تعاونی نه تنها با خریداران همکاری نمی‌کنند بلکه با وجود پرداخت آورده و تکمیل تمامی امکانات بازهم واحدها را تحویل نمی‌دهند.

در برخی از سایت‌های مسکن مهر، مدیران تعاونی به بهانه اینکه هنوز امکانات زیربنایی در پروژه تکمیل نشده است واحدها را به متقاضیان تحویل نمی‌دهند اما در سایت مسکن مهر شهرک ابریشم باوجود تکمیل تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی اما بازهم مدیران پروژه از تحویل واحدها خودداری می کنند.

براین اساس، شهرک ابریشم در استان البرز و در نزدیکی شهر کرج قرار گرفته است و به دلیل اینکه در گذشته کرج جزو استان تهران بوده است، اغلب خریداران مسکن مهر در این شهرک از شهر تهران هستند.

پس از ثبت نام متقاضیان، کار ساخت این واحدها از سال ۸۹ آغاز شد که در مجموع ۸ هزار و ۱۲۸ واحد در این شهرک ساخته شده است که فقط برخی از این واحدها تحویل متقاضیان شده و مابقی تحویل داده نمی‌شود.

باوجودیکه در سال گذشته مجری ساخت این پروژه اعلام کرد که این پروژه تنها مشکل فاضلاب دارد و مابقی امکانات زیربنایی آن برطرف شده است اما با گذشت یکسال و تکمیل امکانات، بازهم مدیران تعاونی درخواست پول بیشتر از مردم دارند و واحدها را هم تحویل نمی‎دهند.

پرداخت ۱۹ میلیون تومان آورده به تعاونی

در این رابطه یکی از پیش خریداران مسکن مهر در این باره به خبرنگار مهر، گفت: تاکنون ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بابت آورده به تعاونی پرداخت کردیم اما بازهم به ما اعلام کردند که باید آورده بیشتری را پرداخت کنیم در حالیکه در ابتدا قرار بود رقم کمتری را از آورده اول پرداخت کنیم.

وی افزود: در دو سال گذشته چند بار از طریق پیامک به پیش خریداران اعلام کردند که به شهرک بیایید تا واحدها را تحویل دهیم اما هر بار که به آنجا رفتیم از ما طلب پول بیشتری کردند و واحدها را هم تحویل ندادند.

این متقاضی مسکن مهر، ادامه داد: برخی از خریداران که نیاز شدید مالی داشتند و قادر به پرداخت اجاره بها نبودند باوجود مخالفت مدیران تعاونی، پنهانی وارد واحدها شدند اما مابقی متقاضیان هنوز سردرگم بین پرداخت اجاره بها و آورده مسکن مهر خود هستند.

وی افزود: دوباره از طرف تعاونی پیامک جدیدی به اعضا ارسال شده که برای پرداخت مابقی آورده عجله کنند اما هنوز هم زمان مشخصی را برای تحویل واحدها اعلام نمی‌کنند.

براساس این گزارش، تعاونی شهرک ابریشم به برخی از پیش خریداران اعلام کرده که اسفندماه امسال واحدها را تحویل می‌دهد و تا قبل از آن زمان، امکان واگذاری واحدها نیست اما متقاضیان باید هرچه سریعتر پول هایشان را بپردازند.

این در حالی است که متقاضیان مسکن مهر بیش از ۴ سال است که متنظر تحویل واحدها هستند اما هربار از سوی تعاونی‌های مسکن مهر با مشکلی جدید روبرو می‌شوند و تحویل واحدهایشان عقب می‌افتد.

 

مهر

    نظرات