"مسکن اجتماعی" تا ۲ ماه آینده رونمایی می‌شود/ نظرات نمایندگان برای طرح مسکن اجتماعی بسیار مهم است

http://www.bananews.ir/مظاهریان با اشاره به اینکه مسکن اجتماعی تا ۲ ماه دیگر رونمایی می‌شود، گفت: طی نامه‌های غیرقابل استناد به مجلس، از اظهارنظرهای نمایندگان در خصوص مسکن اجتماعی بهره‌مند می‌شویم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی در حال طراحی است، گفت: تا ۲ ماه آینده وجود مختلف این طرح‌ آماده ارائه به بخش‌های مختلف مسکن می‌شود.

وی در ادامه افزود: بخش‌هایی از این طرح نیاز به قانون‌گذاری و آیین‌نامه دارد و بخش‌هایی نیز نیازمند کسب مجوز‌های متعدد برای پیشرفت پروژه است.

مظاهریان با اشاره به اینکه اظهارنظرهای مجلس برای طرح مسکن اجتماعی بسیار مهم است، گفت: نامه‌هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی با مهر غیرقابل استناد در اختیار مجلس گذاشته شده است.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: از نظرات کارشناسی نمایندگان مجلس در این طرح استفاده و کمیسیون عمران در جریان پیشرفت‌های این طرح است.

مظاهریان با اشاره به اینکه فرآیند مسکن اجتماعی در حال تهیه است، گفت: وزارت راه و شهرسازی اجازه مطرح شدن موضوعات این طرح در صحنه‌های مختلف تخصصی را داده است.

وی در ادامه توضیح داد: طرح مسکن اجتماعی برخلاف سایر طرح‌ها که در یک اتاق بسته طراحی می‌شود از تمامی نظرات تخصصی کارشناسان استفاده می‌کند.

مظاهریان در ادامه تصریح کرد: در مسکن اجتماعی بخش‌های مختلف اقتصادی، تأمین منابع مالی معماری و شهرسازی و سیاست و برنامه‌ریزی در عرصه‌های تخصصی مطرح می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه بازخورد این طرح در مجامع حرفه‌‌ای باعث غنی‌تر شدن آن می‌شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی خواستار مطرح شدن ایده‌های مختلف از تشکل‌ها و گروه‌های تخصصی است.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات