انتخاب واحد مسکن ویژه تهرانسر طبق امتیاز پیش‌خریداران

انتخاب واحد مسکن ویژه تهرانسر طبق امتیاز پیش‌خریداران

http://www.bananews.ir/انتخاب واحد مسکن ویژه تهرانسر از سوی متقاضیان طی دو - سه ماه آینده آغاز می‌شود که این امر بر اساس امتیاز پیش‌خریداران و اولویت‌بندی آنها صورت می‌گیرد.

به گزارش بنانیوز ؛ مسعود بیژنی - مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر - در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان انتخاب واحدهای این پروژه از سوی متقاضیان اظهار کرد: انتخاب واحد، احتمالا طی دو - سه ماه آینده صورت می گیرد که سعی می کنیم به عنوان مثال از شماره یک تا ۲۳۱۰ متقاضی مسکن ویژه تهرانسر را بر اساس امتیاز، اولویت‌بندی کنیم و سپس به عنوان مثال ۵۰۰ نفر اول پس از انتخاب، می‌توانند نسبت به تعیین واحدهای خود اقدام کنند و آن‌ها اولویت خواهند داشت و سپس نوبت به افراد دیگر براساس امتیازات کسب شده خواهد رسید.

پیمانکاران کم‌کاری کنند جریمه می‌شوند

وی در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر از وضعیت فعالیت پیمانکاران فعال در پروژه مسکن ویژه تهرانسر رضایت دارید یا خیر؟ گفت: این پروژه از ابتدای امسال ۹۳ آغاز خوبی داشته و پیمانکاران نیز پس از افزایش قیمتی که داشتیم به طور فعال در حال انجام کار هستند.

بیژنی تصریح کرد: اگر پیمانکاری کار نکند و بخواهد کم کاری کند براساس قانون با او برخورد و او را جریمه خواهیم کرد اما اگر بخواهیم پیمانکاری را تغییر دهیم مطمئنا زمان را از دست می‌دهیم و در تحویل واحدها با مشکل مواجه می‌شویم لذا سعی کردیم آنها را از نظر مالی تقویت کنیم و با همان تیم قبلی به کار خود ادامه دهیم و در مجموع در حال حاضر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مهمترین دغدغه مجری مسکن ویژه تهرانسر

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر در خصوص مهمترین دغدغه خود در این پروژه گفت: اگر بتوانیم تمام مصالح و لوازم مورد نیاز کلیه واحدها که احتمال دارد در آینده با افزایش قیمت مواجه شود را بخریم مطمئنا دیگر بهانه‌ای برای افزایش قیمت درخواستی از سوی پیمانکاران باقی نمی‌ماند.

وی افزود: سعی در انجام این کار داریم و می خواهیم پیمانکاران مصالح و لوازم مورد نیاز خود را با حمایت‌های مالی خریداری کنند و با مسئولیت خودشان در انبارهایی که در اختیارشان قرار می دهیم آن ها را دپو کنند.

کیفیت مصالح و لوازم مصرفی

بیژنی درباره کیفیت مصالح و لوازم مصرفی و این‌که آیا نظارت دقیقی بر کیفیت مصالح مورد استفاده در این پروژه صورت می گیرد یا خیر؟ افزود: اسم این پروژه طراحی و ساخت است و کلیه مسئولیت طراحی و اجرا با پیمانکاران است و ما به عنوان کارفرما با استفاده از مشاورینی که داریم بر کیفیت و استاندارد بودن پروژه نظارت می کنیم.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر اظهار کرد: همواره سعی می کنیم بهترین مصالح و لوازم را از لحاظ کیفیت مورد استفاده قرار دهیم. یکسری از این لوازم و مصالح قبلا استفاده شده که سعی کردیم در آن‌ها تغییراتی اعمال کنیم و کیفیت بهتری را استفاده کنیم اما روی مصالح و لوازم مصرفی جدید یک کارگروه تشکیل شده که به طور دقیق آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا با استانداردها مطابقت داشته باشد.

وی با بیان این‌که کیفیت لوازم و مصالح مصرفی بر اساس میزان پول ما خواهد بود،‌ افزود: مثلا برای خرید پکیج، سقف مبلغ داریم و در حد همان قیمت که توان پرداخت آن را داریم سعی می کنیم بهترین نوع پکیج موجود در بازار را خریداری کرده و در پروژه مورد استفاده قرار دهیم.

بیژنی تاکید کرد: مطمئنا از لحاظ استاندارد و کیفیت لوازم و مصالح، نظارت جدی و دقیقی را اعمال می‌کنیم. هدف ما رضایت متقاضیان است اما اگر هر کاری انجام دهیم مطمئنا باز عده‌ای پیدا می شوند که ناراضی هستند اما تا نهایت امکان مدیریت بهینه را خواهیم داشت و هر چه در توان باشد را به کار می گیریم تا پروژه از بلاتکلیفی در آید و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر اظهار امیدواری کرد این واحدها همانند خواست متقاضیان باشد.

    نظرات