تلاش برای کاهش قیمت تسهیلات مسکن به ثمر نشست

تلاش برای کاهش قیمت تسهیلات مسکن به ثمر نشست

http://www.bananews.ir/بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری با کاهش قیمت یک درصدی مواجه بود و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن با ۱.۷ درصد افت به ۸۸۵ هزار و ۱۳۷ ریال رسید.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irدر جریان معاملات امروز سهامداران در ۱۳ هزار و ۲۷۴ نوبت بیش از ۱۰۴ میلیون اوراق را به ارزش ۴۱۱٫۳ میلیارد ریال دادوستد کردند.

شرکت هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با نماد" میدکو "با معامله ۷٫۸ میلیون سهم نسبت به سایر شرکت های فرابورسی از بیشترین حجم معاملات برخوردار شد و در پایان معاملات هر سهم با اندکی افت به نرخ ۴۵۹۸ ریال رسید.

همچنین شرکتهای قند بیستون، توسعه اقتصادی آرین، بیمه سرمد و سرمایه گذاری توسعه عمران کرمان با بیشترین افزایش قیمت در روزجاری همراه بودند و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب تجهیز نیروی زنگان،بسته بندی ایران،کارخانه های صنعتی آزمایش، سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال و گاز لوله شد.

بر اساس این گزارش؛ در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز ۳۰ هزار و ۱۶۰ اوراق اجاره رایتل خرید و فروش شد و بیشترین حجم را نسبت به دیگر اوراق به خود اختصاص داد.

همچنین در بازار ETF، خرید و فروش ۱۱۸ هزار و ۴۰۲ واحد صندوق سرمایه گذاری اطلس از بیشترین حجم معاملات برخوردار بود.

گفنی است،در این میان بازار امتیاز تسهیلات مسکن با کاهش قیمت یک درصدی در اولین روز معاملاتی هفته مواجه بود و نرخ هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن با ۱٫۷ درصد افت به ۸۸۵ هزار و ۱۳۷ ریال رسید.

 

باشگاه خبرنگاران

 

    نظرات