افتتاح ۱۵ هزار واحد پردیس درصورت تامین امکانات

افتتاح ۱۵ هزار واحد پردیس درصورت تامین امکانات

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آماده افتتاح هستند که تا پایان ماه آینده تحویل داده می‌شوند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،حسن ولی‌پور مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره تامین برق واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس اظهار کرد: امیدوارم از اعتباری که دولت به وزارت نیرو پرداخت کرده سهمی برای تامین‌ آب و برق این واحدها وجود داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای تحویل واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس به صورت کلان نیاز به تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی داریم، تصریح کرد: در صورت تکمیل این خدمات تا پایان ماه آینده حدود ۱۵ هزار واحد افتتاح خواهد شد.

ولی‌پور افزود: ساخت این واحدها تکمیل شده به گونه‌ای که نقاشی شده‌اند و کلید و پریزها هم وصل شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد:‌ اگر دستگاه‌های تامین کننده خدمات زیربنایی و روبنایی همکاری‌های لازم را انجام دهند واحدها هر چه زودتر تکمیل و آماده تحویل خواهند شد.

ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس واقع درشمال شرقی تهران از سال ۸۲ آغاز شد و ساخت ۸۰ هزار واحد دیگر در فازهای سه،‌ پنج و هشت این شهر نیز از سال ۹۱ آغاز شد که قرار است همه این واحدها تا پایان سال دیگر تکمیل و تحویل داده شوند.

در حال حاضر ۸۳ هزار واحد مسکن مهر طی هفت پروژه در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که به گفته مدیر عامل شرکت عمران این شهر جدید تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاز ۸ و ۱۱ این شهر در صورت تامین امکانات زیربنایی نظیر آب، فاضلاب، برق و گاز تا پایان امسال قابلیت تحویل به متقاضیان را دارد.

 

ایسنا

    نظرات