مصالح مسکن ویژه از مسکن مهر بهتر است

مصالح مسکن ویژه از مسکن مهر بهتر است

http://www.bananews.ir/رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران گفت: از نظر سازه‌ای ساخت واحد‌های مسکن ویژه براساس آیین‌نامه ۲۸۰۰ است و سیمان و بتن به کار رفته در این واحد‌ها از استاندارد لازم برخوردار است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسن محتشم -رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران - درباره‌ مصالح به‌کار رفته در مسکن ویژه تهرانسر اظهار کرد: مسکن ویژه و مسکن مهر از مصالحی با کیفیت معمولی و استاندارد ساخته شده و بحث استحکام و ایستایی در آنها رعایت شده است.

وی افزود: از نظر سازه‌ای کل مسکن مهر و مسکن ویژه طبق آیین‌نامه ۲۸۰۰ ساخته شده‌اند و از سیمان و بتن استاندارد استفاده شده است.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران تاکید کرد: در بخش نازک‌کاری در طرح مسکن مهر به دلیل پایین‌بودن قیمت آن از مصالح درجه یک و یا مرغوب کمتر استفاده شده است.

محتشم تصریح کرد: اما در بخش نازک‌کاری مسکن ویژه تهرانسر که متقاضیان مبلغ بیشتری پرداخت کرده‌اند از مصالح بهتری استفاده شده، اما نمی‌توان آن را با ساختمان‌های شمال تهران مقایسه کرد.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به این‌که وضعیت ساخت با سلیقه گروهی از خریداران منطبق نباشد تصریح کرد: مصالح به کار رفته در این ساختمان‌ها نامرغوب نیست.

گروهی از مالکین واحد‌های مسکن ویژه تهرانسر براین عقیده‌اند که مصالح به کار رفته در ساخت این واحد‌ها مرغوب نبوده و با توجه به قیمت تمام شده ساخت مبالغ دریافتی از متقاضیان متناسب نیست، اما براساس آیین‌نامه اجرایی ۲۸۰۰ ساخت این واحد‌ها باید با سیمان و بتن استاندارد ساخته شود.

 

ایسنا

    نظرات