همایش "مدیریت و توسعه گردشگری؛ چالش‌ها و راهکارها" برگزار می‌شود

همایش "مدیریت و توسعه گردشگری؛ چالش‌ها و راهکارها" برگزار می‌شود

www.bananews.irاز اهداف اصلی این همایش می توان به بررسی نقش نهادها و سازمان های مرتبط با صنعت گردشگری و برقراری تعاملات سازنده، تبیین الزامات مدیریت و توسعه گردشگری با رویکرد شناسایی و استفاده از مزیت های رقابتی بومی اشاره کرد.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا ،همایش "مدیریت و توسعه گردشگری؛ چالش ها و راهکارها" با هدف ترسیم جایگاه مطلوب گردشگری کشور و تثبیت آن در اسناد بالادستی ۲۸ و ۲۹ دیماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

از اهداف اصلی این همایش می توان به بررسی نقش نهادها و سازمان های مرتبط با صنعت گردشگری و برقراری تعاملات سازنده، تبیین الزامات مدیریت و توسعه گردشگری با رویکرد شناسایی و استفاده از مزیت های رقابتی بومی اشاره کرد.

محورهای این همایش دو روزه، چالش ها و راهکارهای مدیریت و توسعه صنعت گردشگری، توسعه زیرساخت های مدیریتی و توانمندسازی سازمان ها و نهادهای ذینفع، مدیریت بازدهی و کاهش هزینه در هتل ها، استانداردسازی، هتلداری و رستورانداری، برندسازی و توسعه گردشگری و راهبردهای ایجاد و توسعه مناطق نمونه گردشگری است.

در این همایش بیش از ۳۰۰ چکیده مقاله ارسال شده که بالغ بر ۶۰ عنوان آن به مرحله اخذ اصل مقاله رسیده است. برگزاری پانل های موردکاوی و ارائه تجربیات، سخنرانی های تخصصی و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های این همایش است.

گردشگری سلامت و مزیت های رقابتی کشور به عنوان محور جنبی در همایش مدیریت و توسعه گردشگری طرح و بررسی می شود.

این همایش به همت دپارتمان گردشگری و هتلداری مرکز مطالعات تکنولو‍ژی دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، دانشگاه علامه طباطبایی و سایر دانشگاه ها و شرکت ها و انجمن های این حوزه برگزار می شود. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این همایش به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس www.sharifurban.ir مراجعه کنید.

 

    نظرات