رییس بنیاد مسکن: تامین مسکن محرومان از وظایف بنیاد مسکن است

رییس بنیاد مسکن: تامین مسکن محرومان از وظایف بنیاد مسکن است

http://www.bananews.ir/رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه محرومین و افراد معلول و بی سرپرست ولی نعمتان ما هستند، گفت: تأمین مسکن محرومان، معلولان و بی سرپرستان جزو اهداف اصلی بنیاد مسکن است که در پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به آن اشاره شده و همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری و دولت بوده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعلی تابش پس از امضای تفاهمنامه همکاری های بین بنیاد با سازمان بهزیستی، اظهار داشت: در راستای این همکاری گروه هدف، روستائیان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند که در این تفاهمنامه شامل معلولین، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، معلولین مجرد بالای ۲۰ سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال سن، فرزندان ترخیص شده در مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبود یافتگان ساکن روستاها هستند.

وی افزود: این قرارداد شامل احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در قالب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی براساس جدول توزیع استانی ارائه شده از سوی بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی خواهد بود.

تابش در خصوص واحدهای مسکونی شهری ویژه این مددجویان، گفت: در این زمینه امضای تفاهم نامه چهار جانبه ای بین خیرین مسکن ساز، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی در دست بررسی است.

 

ایرنا

    نظرات