واحدهای مسکن مهر در موسیان بدون متقاضی ماند

واحدهای مسکن مهر در موسیان بدون متقاضی ماند

http://www.bananews.ir/نماینده مردم حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل نبود متقاضی برای واحدهای مسکن مهر بخش موسیان باید از طریق مکاتبه با وزارت راه و شهرسازی پیگیری و مشکلات این حوزه برطرف گردد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir'علی محمد احمدی' روز یکشنبه در نشست بررسی و موانع مشکلات مسکن مهر شهرستان دهلران با اشاره به این که اوج مشکلات مسکن مهر در این شهرستان است افزود: نبود آمایش مسکن، الگوی بافت و تعریف حقوقی غیر شفاف باعث به وجود آمدن مشکلات در حوزه مسکن مهر استان ایلام شده است.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا رضایت مردم برای تحویل این واحدها فراهم شود.

احمدی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده از طریق شورای عالی پول و اعتبار و بانک مرکزی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واحدهای مسکن مهر دهلران تزریق شده و مبلغ وام از ۲۵۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: انتظار می رود مردم نیز با پرداخت سهم آورده خود مسوولان استان و شهرستان را در تکمیل طرح های مسکن مهر همراهی کنند در غیر این صورت با توجه به نبود متقاضی و عدم همراهی متقاضیان در پرداخت سهم آورده، اگر شرکت یا نهادی متقاضی خرید واحدهای مسکن مهر باشد با هماهنگی دستگاه های مرتبط، این واحدها واگذار می شوند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: تعاونی های مسکن مهر در شهرستان دهلران که متقاضی داشته باید تجمیع شوند تا مردم براحتی بتوانند از این واحدها استفاده کنند.

احمدی مشکلات مسکن مهر شهرستان دهلران در کشور دارای سابقه است و علت اصلی این کار نیز عدم کار کارشناسی در مکان یابی و ساخت این واحدها بوده است.

 

ایرنا

    نظرات