قیمت تمام شده ساختمان اندازه قیمت فروش پیش می‌رود!

قیمت تمام شده ساختمان اندازه قیمت فروش پیش می‌رود!

http://www.bananews.ir/کاهش قدرت خرید مردم و خروج سرمایه گذاران این حوزه روند کاهشی صدور پروانه های ساختمانی را بوجود آورده است، اما کسانی که قصد خرید دارند با توجه به پایین بودن قیمت‌ها می‌توانند اقدام به خرید کنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irابوالحسن میرعمادی، کارشناس مسکن درباره دلایل کاهش صدور پروانه های ساختمانی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران در بازار مسکن با توجه به شرایط فعلی این بازار سرمایه هایشان را وارد بازارهای دیگر از جمله طلا و ارز کرده‌اند.

وی افزود: از طرفی با توجه به پایین بودن قدرت خرید مردم در این حوزه روند کاهشی صدور پروانه های ساختمانی می تواند ادامه دار باشد.

وی با اشاره به این‌که در برخی نقاط تهران قیمت تمام شده ساختمان‌ها همگام با قیمت فروش است، گفت: سود سرمایه‌گذاران در این حوزه کاهش پیدا کرده به همین دلیل تعدادی از ساختمان‌های ساخته شده خالی مانده‌اند.

میرعمادی با بیان این‌که نگرانی‌هایی در این حوزه برای سرمایه‌گذاران به وجود آمده که باعث شده آن محتاطانه‌تر عمل کنند افزود: مشارکت‌هایی که بین سازندگان و مالکان نیز صورت می گرفته کاهش پیدا کرده است.

این کارشناس مسکن خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت زمین سرمایه‌گذاران این حوزه نگرانی هایی دارند ، به همین دلیل حرکت آن ها در بازار مسکن کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که نمی توان آینده بازار مسکن را به درستی پیش بینی کرد، گفت: در حال حاضر مسکن در کف قیمت ها وجود دارد و برای کسانی که قدرت خرید دارند زمان مناسبی برای خرید است.

 

ایسنا

    نظرات