قیمت‌ مسکن مهر پرند دیگر تغییر نمی‌کند/ اولویت تحویل با کسانی که پرداخت به موقع دارند

قیمت‌ مسکن مهر پرند دیگر تغییر نمی‌کند/ اولویت تحویل با کسانی که پرداخت به موقع دارند

http://www.bananews.ir/معین ویژه پرند از عدم تغییر در قیمت مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: متقاضیانی که زودتر از سایرین نسبت به پرداخت آورده‌های خود اقدام کنند در اولویت دریافت واحدهایشان قرار می‌گیرند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمیرمحمد غراوی با بیان اینکه هیچ تغییری در قیمت‌های اعلام شده مسکن مهر پرند ایجاد نمی‌شود ادامه داد: مسکن مهر پرند روال عادی خود را سپری می‌کند و من به عنوان معین ویژه روال پیشروی پروژه‌ها را رصد می‌کنم.

وی با بیان این‌که شرکت عمران شهر پرند نحوه پرداخت قیمت‌ها را به متقاضیان اعلام کرده است، گفت: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان از سوی مردم پرداخت شده است و اگر مشکلی وجود داشت تاکنون این رقم پرداخت نمی‌شد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تعدادی از ساکنان نسبت به قیمت‌ها اعتراض داشتند اظهار کرد: این طبیعی است که اعتراض شود اما ما هم به مردم حق می‌دهیم چون پرداخت یکباره مبالغ اعلام‌شده دشوار است، بنابراین تصمیم گرفتیم مردم به همان نسبتی سهم آورده‌ خود را پرداخت کنند که پروژه‌شان پیشرفت داشته است.

معین ویژه شهر پرند درباره اولویت تحویل پروژه‌ها گفت: آن دسته از متقاضیانی که زودتر از سایرین نسبت به پرداخت آورده‌های خود اقدام کنند هر چند اگر در سامانه ثبت‌نام مسکن مهر پرند دیرتر ثبت‌نام کرده‌ باشند، در اولویت دریافت واحدهای مسکن مهر قرار خواهند گرفت.

 

فارس

    نظرات