ثبت نام ۲۰۰ هزار نفر در طرح مسکن مهر ملکی

ثبت نام ۲۰۰ هزار نفر در طرح مسکن مهر ملکی

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک از ثبت نام ۲۰۰ هزار نفر در طرح مسکن مهر ملکی خبر داد.www.bananews.ir

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با مهر گفت: براساس طرح مسکن مهر ملکی، افرادی که قصد ساخت بنایی را دارند، می توانند با وزارت مسکن قرارداد مشارکت امضا کرده و از تسهیلات وام مسکن مهر بهره مند شوند که به همین منظور و از زمان اعلام فراخوان برای این طرح، ۲۰۰ هزار نفر در آن ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: مسکن مهر ملکی به سازندگان درشهر تهران اجازه می دهد تا برای تکمیل واحدهای در حال ساخت از تسهیلات ۲۰ یا ۲۵ میلیون تومانی مسکن ‌مهر استفاده کنند.

قلی خسروری افزود: این طرح به منظور تکمیل واحدهای ساختمانی نیمه تمام به تصویب رسید تا انبوه سازان در داخل شهرها بتوانند با استفاده از تسهیلات مسکن مهر واحدهای نیمه تمام شهری را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان این طرح با ۳ شرط تعیین قیمت فروش واحدها زیر یک میلیون تومان، سهم ۳۰ درصدی قیمت زمین در هزینه تمام‌شده واحدها، تعهد سازنده مبنی‌بر فروش‌واحدها به متقاضیان مسکن مهر می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

قلی خسروی با اشاره به افراد واجد شرایطی که می توانند از تسهیلات مسکن مهر ملکی استفاده کنند، افزود: افرادی که از تسهیلات وام مسکن استفاده نکرده باشند و شرایط استفاده از تسهیلات را داشته باشند می توانند وام مسکن مهر ملکی را دریافت کنند.

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: مالکینی باید مسکن خود را در وزارت مسکن ثبت نام کنند و پس از معرفی به تعاونی‌ها می توانند از وام مسکن مهر ملکی استفاده کنند.

 

 

    نظرات