افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۶۴ تا ۷۶ هزار تومان

افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۶۴ تا ۷۶ هزار تومان

http://www.bananews.ir/هر برگه اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در جریان معاملات روز جاری(یکشنبه) با قیمت ۶۴ تا ۷۶ هزار تومان داد و ستد شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irدویست و هفت میلیون و ۳۳۰ هزار ورقه بهادار به ارزش دو هزار و ۲۹۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال در ۲۱ هزار و ۶۷۲ نوبت در پایان معاملات یکشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۴ بازار فرابورس معامله شد.

بیشترین حجم و ارزش معاملات در آخرین یکشنبه ماه جاری مربوط به خرید و فروش ۷۷ میلیون و ۱۰۰ هزار گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان با رقم ۷۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بود.

امروز در حالی که شاخص فرابورس(آیفکس) با ۴ واحد افزایش به ۷۵۷ واحد رسید، بیشترین افزایش قیمت به سهام شرکت های ذوب اهن اصفهان، فولاد هرمزگان و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان اختصاص یافت و سهام شرکت پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان و پتروشیمی جم بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

از سوی دیگر، سهام شرکت های پالایش نفت تهران، نیرو سرمایه و معادن مس تکنار با بیشترین افت قیمت مواجه شدند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت ۵۶۰ هزار ورقه اجاره سه ماهه پارس معامله شد و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF )نیز به صندوق سرمایه گذاری اطلس با معامله ۱۱۶ هزار و ۸۸ سهم اختصاص یافت.

براساس این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد بودیم.

همچنین، با موافقت کمیته عرضه، شرکت سیمان خرم آباد به عنوان یکصد و هشتاد و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های بازار پایه فرابورس ایران درج شد و معاملات آن به صورت توافقی انجام می شود.

 

ایرنا

    نظرات