استفاده از وام ۸۰ میلیونی در خرید مسکن مهر پرند و پردیس

استفاده از وام ۸۰ میلیونی در خرید مسکن مهر پرند و پردیس

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: آیین‌نامه فروش واحدهای مسکن مهری که در شهرهای جدید به دلیل قیمت بالا بدون متقاضی مانده‌اند با در نظر گرفتن وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن تدوین شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحسن نریمان با اشاره به افزایش وام مسکن اظهار کرد: این اقدام می‌تواند نقش بسیار مثبتی بر تسریع روند بازگشت رونق به بازار مسکن ایفا کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر افزایش قدرت خرید مسکن به خصوص توسط اقشار متوسط و بالاتر با تصویب وام جدید خرید مسکن افزود: برنامه‌ای که دولت می‌خواهد با استفاده از آن خروج از رکود و بازگشت رونق به بازار به خصوص بازار مسکن را اجرایی کند با تصمیم اخیر شورای پول و اعتبار تقویت می‌شود و انگیزه ساخت‌و‌ساز نیز در بخش خصوصی افزایش می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهبود بازار تولید مسکن از سوی انبوه‌سازان با افزایش وام خرید مسکن گفت: کسانی که برای اولین بار مشمول دریافت وام مسکن می‌شوند، می‌توانند سرپناه مناسبی برای خود تهیه کنند که کارمندان و اقشار متوسط در رأس این مشمولان هستند.

وی با بیان اینکه در آن دسته از شهرهای جدید که با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه هستند، تعدادی واحد مسکن مهر آماده واگذاری از سوی بخش خصوصی وجود دارد که می‌توان با این وام وارد چرخه خرید و فروش مسکن شوند، گفت: در برخی شهرهای جدید از جمله پرند و پردیس که تعداد متقاضیان مسکن مهر به دلیل بالا بودن قیمت کمتر از دیگر شهرهای جدید بود، با این مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، در مردم انگیزه اقتصادی ایجاد شده، قدرت خریدشان افزایش یافته و امکان فروش واحدهای مسکونی باقی‌مانده فراهم می‌شود.

نریمان خاطر نشان کرد: آیین‌نامه و دستورالعمل هدایت وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن به سمت فروش واحدهای مسکونی مازاد پرند و پردیس و سایر شهرهای جدید تدوین شده است.

 

ایسنا

    نظرات