تحویل ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر پرند

تحویل ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر پرند

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: متقاضیانی که واحدهایشان از طریق شرکتهای کوزو و کیسون در مرحله تحویل موقت بوده‌اند می توانند برای تکمیل مراحل اداری تحویل واحدها به کارگزاری شرکت مراجعه کنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irباران هاشم زهی درباره تحویل واحد شرکتهای کوزو و کیسون اظهار کرد: به متقاضیانی که واحدهایشان از طریق شرکتهای کوزو و کیسون در مرحله تحویل موقت بوده اند، اعلام کرده‌ایم برای انجام و تکمیل مراحل اداری تحویل واحدهایشان به کارگزاری مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد آنها حدود ۳۰۰۰ واحد است تصریح کرد: قیمت واحدها در شهر جدید پرند نهایی و اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه پنج میلیون تسهیلات یارانه‌ای به اضافه مبالغ کمک طبق دستور وزیر راه و شهرسازی به آماده سازی واحدها کمک فراوانی کرده است گفت: در محاسبات انجام شده و قیمتهای نهایی، نفع متقاضیان در نظر گرفته شده است.

هاشم زهی تاکید کرد: تمامی متقاضیان که از طریق پیامک به آنها اطلاع داده شده می توانند با مراجعه به کارگزاری شرکت مراحل تحویل واحدشان را نهایی کنند.

وی در ادامه درباره مشکلات بوجود آمده از سوی وزارت نیرو برای تکمیل خدمات زیربنایی واحدها گفت: در جلسات برگزار شده با وزارت نیرو قرار شد به تمامی تعهدات به موقع عمل شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در پایان اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکن مهر پرند با هماهنگیهای صورت گرفته با سازندگان در صورت تکمیل آورده متقاضیان تا پایان سال ۱۳۹۴ تکمیل و تحویل داده خواهد شد و پرونده مسکن مهر در این شهر بسته خواهد شد.

شهر جدید پرند در ۳۰ کیلومتری تهران، حدفاصل شهر رباط کریم و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) واقع شده است. مساحت نهایی شهر پرند ۲۵ هزار هکتار در قالب ۱۵ فاز مسکونی شهرک صنعتی، ناحیه نمایشگاهی، پارک جنگلی و شش منطقه تفریحی است که معادل یک‌سوم شهر تهران در نظر گرفته شده است.

فاز‌های صفر، یک، دو و سه شهر پرند شخصی‌ساز هستند و پیش از ساخت واحد‌های مسکن مهر در این شهر ساخته شده‌اند اما فاز چهار، پنج و شش از جمله اراضی مسکن مهر این شهر به شمار می‌روند که از سال ۱۳۸۶ فعالیت ساخت‌وسازشان آغاز شده است. همچنین حدود ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در این شهر توسط تعاونی‌ها ساخته شده است.

 

ایسنا

    نظرات