مشکل تامین برق مسکن مهر پردیس تا حد زیادی حل شد/ افتتاح ۱۱ هزار واحد در هفته دولت

مشکل تامین برق مسکن مهر پردیس تا حد زیادی حل شد/ افتتاح ۱۱ هزار واحد در هفته دولت

http://www.bananews.ir/سرپرست شهر جدید پردیس با بیان اینکه تلاش می کنیم در هفته دولت ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در این شهر افتتاح شود،گفت: با انتقال ترانس ۲۳۰ کیلوولت برق به شهر پردیس بسیاری از مشکلات این شهر برطرف خواهد شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسین رجب صلاحی در پاسخ به این سئوال که ظاهرا کمیته‌ افتتاح مسکن مهر در این شهر تشکیل شده است، گفت:به محض اینکه به عنوان سرپرست این شهر منصوب شدم کمیته های افتتاح، سرمایه‌گذاری، فنی، مسکن مهر و تهیه برنامه عملیاتی را تشکیل دادیم و تاکنون نیز این کمیته چندین جلسه برگزار کرده است.

وی افزود:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می کنیم ۱۱ هزار مسکن مهر با تامین خدمات زیربنایی در هفته دولت در شهر جدید پردیس تحویل متقاضیان شود.

به گفته وی،این واحدها عمدتا مربوط به فاز ۱۱ و فاز ۳ است.

رجب صلاحی خاطر نشان کرد: طی جلساتی که با شرکت توزیع برق داشتیم مقرر شد تا کار انتقال ترانس ۲۳۰ کیلوولت از سعیدآباد به شهر جدید پردیس انجام شود تا عمده مشکل این شهر نیز رفع شود.

سرپرست شهر جدید پردیس گفت:هدف ما تعامل سازنده با دستگاه‌های ذیربط برای پیشبرد برنامه هاست، بنابراین شرکت عمران پردیس تمام توان خود را به کار گرفته تا تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر را با خدمات روبنایی و زیربنایی در هفته دولت تحویل شود.

رجب صلاحی ماه گذشته جایگزین ولی پور سرپرست شهر جدید پردیس شد.

 

فارس

    نظرات