۱۶۰ عضو تعاونی مسکن خانه سینما همچنان در انتظار ساخت مسکن هستند

۱۶۰ عضو تعاونی مسکن خانه سینما همچنان در انتظار ساخت مسکن هستند

http://www.bananews.ir/یک عضو انجمن خانه سینما، گفت: ۱۶۰ عضو تعاونی مسکن خانه سینما که حدود چهار سال قبل واحدی را در تعاونی خانه سینما خریداری کرده بودند علیرغم واریز چندین میلیارد تومان در همان سال که با قرارداد تحویل ۲ ساله تنظیم شده بود، هنوز هیچ اقدامی در جهت ساخت مسکن آنها انجام نگرفته و این گروه همچنان در انتظار ساخت خانه های خود هستند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علی جباری افزود: البته این در حالی است که تاکنون هیچیک از مسئولان خانه سینما, دفتر حقوقی خانه سینما, مدیرعامل تعاونی, هیات مدیره و وکیل تعاونی مسکن حاضر به پاسخگویی در خصوص عدم انجام کار در این بخش نیستند.

وی اظهار داشت: این تعاونی اقدام به اجرای پروژه های دیگری بنام H1 و H2 در اتوبان همت و پروژه کوهپایه در شهر رامسر به همین روش کرده اما تاکنون خانه ای به کسی تحویل نداده است و تنها از آن طرح و پروژه،تابلویی زنگ زده به یادگار مانده است.

وی افزود: با این روند به نظر می رسد در صورتی که تا سال ۱۴۰۴ اتفاق خاصی نیفتد خانه های اعضای انجمن سینما آماده شود. تصاویر پروژه همت نشان می دهد که برای ساخت ۲۰۰ واحد فقط ۱۱ ستون اسکلت برپا شده است.

جباری خواست که مسئولان ذیربط اعضای تعاونی یادشده را در حل مشکلات یادشده یاری کرد و دلایل کندی عملکرد شرکت تعاونی مسکن خانه سینما پس از گذشت چهار سال را جویا شوند.

 

ایرنا

    نظرات