احداث ۸ هزار خانه خیرساز در کشور

احداث ۸ هزار خانه خیرساز در کشور

http://www.bananews.ir/مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز ایران گفت: احداث ۶ هزار و ۷۷ واحد مسکونی شهری و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی روستایی توسط خیرین در حال احداث است.

 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir کیومرث سلگی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، گفت: از این تعداد ۵۰۰ واحد در حوزه شهری و ۱۴۰ واحد در حوزه روستایی توسط خیرین مسکن‌ساز فارس در حال احداث است.

وی ابراز امیدواری کرد که طی ۲ سال آینده این تعهدات محقق شود و گفت: در سطح کشور حدود ۱۵۰شهرستان دارای انجمن خیرین مسکن ساز و هیئت مدیره و هیئت امنا مسکن محرومین است.

مدیر کل مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) با بیان اینکه در این مجموعه ۱۵۰۰ نفر اعضای هیئت مدیره و هیئت امنا به صورت افتخاری کار می‌کنند، افزود: با وجود این شبکه افتخاری، با کمک دولت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی ساخت حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی در کشور اجرایی شده و از این تعداد ۱۵ هزار واحد تکمیل شده است.

سلگی با بیان اینکه از تعداد کل واحدهای مسکونی در حال احداث توسط بنیاد مسکن، حدود ۸ هزار واحد تا پایان امسال تکمیل خواهد شد، گفت: برای هفت هزار واحد باقیمانده برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اولیه کار انجام شده است.

وی همچنین گفت: در استان فارس با تلاش خوب انجمن خیرین مسکن‌ساز و هیئت مدیره، حدود هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی احداث شده یا در حال احداث است.

سلگی همچنین از بهره برداری ۱۴۲ واحد مسکونی خیرساز در شهر جدید صدرا طی یک‌ماه آینده خبر داد و گفت: در استان فارس مشارکت خوبی بین موسسه‌های خیریه وجود دارد که باعث هم‌افزایی در این بخش می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز یادآور شد که بحث تامین مسکن برای خانواده‌های دارای حداقل دو فرزند معلول در سطح کشور در دستور کار قرار دارد.

 

ایسنا

    نظرات