افزایش ۲ برابری نامزدهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان در زمان تمدید شده/ استقبال مهندسان از شیوه جدید انتخابات

افزایش ۲ برابری نامزدهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان در زمان تمدید شده/ استقبال مهندسان از شیوه جدید انتخابات

http://www.bananews.ir/رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان در فارس ضمن تأکید بر دوبرابر شدن تعداد کاندیداها در مدت زمان تمدید شده برای ثبت نام در انتخابات اعلام کرد: این امر نشان دهنده استقبال مهندسان از شیوه جدید انتخابات است که قطعا در آمار رأی دهنگان نیز تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، هوشنگ عشایری در این باره بیان کرد: همان طور که تعداد کاندیداها در مدت زمان تمدید شده بعد از ابلاغیه وزیر به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد قطعا تعداد رأی دهنگان نیز چندبرابر خواهد شد. از دیدگاه من تبلیغات به وسیله رسانه ملی، روزنامه و شبکه های اجتماعی و همچنین ایجاد تشکل ها و برگزاری نشست های مؤثر برای مهندسان که نشان دهد حضورشان تا چه حد می تواند در آینده نظام مهندسی مؤثر باشد بهترین راهکارها برای تشویق اعضای نظام مهندسی برای شرکت در انتخابات خواهد بود.

عشایری در ادامه این مطلب اضافه کرد: با مدیریت صحیح این نشست ها در شهرهای گوناگون و ارائه توضیحات لازم و شفاف سازی برای مهندسان می توان میزان حضورشان در انتخابات را بالا برد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی فارس همچنین تأکید کرد: وقتی اعتماد جامعه مهندسان نسبت به عدم ورود دولت به حوزه نظام مهندسی و واگذاری آن به بخش خصوصی حاصل شود این افراد یقین پیدا می کنند تصمیم گیری ها تنها بر عهده آن هاست پس تمایل بیشتری برای شرکت در آن پیدا می کنند.

عشایری اضافه کرد: نقش ما در این زمان بسیار مهم است که از این قشر حمایت کرده و به آن ها این اعتماد را بدهیم، اقدامی که جز با گزارش دادن، برگزاری نشست، رسانه ای کردن و صحبت کردن به صورت چهره به چهره و یا مجازی میسر نخواهد شد.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 

    نظرات