ضرورت همکاری سایر دستگاه‌های متولی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گیلان

ضرورت همکاری سایر دستگاه‌های متولی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گیلان

http://www.bananews.ir/مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به لزوم همکاری سایر دستگاههای مسئول در مسکن مهر برای تکمیل هرچه بهتر این پروژه گفت: هرگونه تاخیر در ساخت مسکن مهر به ضرر مردم تمام می شود .از این رو از همه مسئولان مربوطه می خواهیم با رسیدگی به مشکلات موجود، در ساخت و اتمام این پروژه بزرگ تلاش کنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، شعبانعلی خاوری مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در جریان بازدید از طرح های عمرانی و مسکن مهر در شهرستان تالش، هدف از سفر خود را بررسی مشکلات مسکن مهر و برخی از پروژه های راه عنوان کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی آنها شد.

وی در ادامه از آغاز عملیات روشنایی در محور پونل خبر داد و یادآور شد:با اتمام بحث روشنایی این محور که حجم قابل توجهی از نظر ریالی و فیزیکی است،موجب افزایش ایمنی محور می شود.

خاوری احداث پروژه کمربندی پره سر و خطبه سرا را جزو تکالیف وزارت راه عنوان کرد و افزود : اگر بحث تامین مصالح آن در شهرستان برای ما برطرف شود این پروژه سرعت بهتری برای اتمام پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه پل غیرهمسطح اسالم مصوب شده و مشکلات اجرایی ندارد،خاطر نشان کرد : بخش تصرف شده این پل مربوط به یک دستگاه دولتی دیگر است که درمصوبات شورای ترافیک استان مصوب شد که آن دستگاه مربوطه نهایت همکاری را برای در اختیار گذاشتن اراضی عرضه کند.

این مسئول از وضعیت آسفالت راههای روستایی تالش گفت : ۵۹ درصد راههای روستایی تالش آسفالت است به جز بخش عشایری که تکلیفی برای آن نداریم.اما با این حال امسال توافق شده و این آمادگی وجود دارد که قیر آسفالت راههای عشایری برای هرنهادی که متولی است تامین شود. تاکنون نیز ۴۵ کیلومتر از راههای روستایی تالش آسفالت شده است.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات