تردد در همه راه های استان گلستان برقرار است

تردد در همه راه های استان گلستان برقرار است

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از برقراری کامل تردد در تمام محورهای ارتباطی استان که بر اثر سیلاب شب گذشته مسدود شده بود، خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علی بخش رستمی اظهار کرد: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای شب گذشته باعث آب شستگی دو طرف پل محورهای روستایی قازان‌قایه به آق‌قلعه و محور قازان‌قایه به گوک‌دره و انباشته شدن سنگ و گل و لای در محدوده کیلومتر پنج تا ۳۰ محور اصلی مراوه تپه به کلاله در حوزه شهرستان مراوه تپه شده و این محورها را برای ساعاتی، مسدود و دچار اختلال در رفت و آمد کرد.

به گفته وی، همچنین محور اصلی گرگان - آق قلا در حوزه شهرستان گرگان و محور روستایی وزوار در حوزه استحفاظی استان نیز بر اثر شدت باران و بالا آمدن آب، برای ساعاتی دچار صدمه و اختلال در عبور و مرور شده بود.

رستمی ادامه داد: با اعزام به‌موقع نیروها و عوامل راهداری و انجام عملیات لایروبی و پاکسازی و ایمن سازی محورها با نصب تابلو و علائم و بشکه‌های ترافیکی، اکنون یک لاین از پل محور قازان قایه به آق قلعه بازگشایی شده و با ایجاد مسیر انحرافی در محور قازان قایه به گوک دره، تردد وسایل نقلیه عبور داده می‌شود.

وی افزود: اما با توجه به شدت خرابی، پر کردن پشت دیواره پل و برقراری تردد کامل از روی پل محور قازان‌قایه به گوک‌دره به دو الی سه روز زمان نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در پایان تاکید کرد: اکنون هیچ مشکلی در راه‌های اصلی استان برای تردد وجود ندارد و عبور و مرور وسایل نقلیه به حالت عادی در جریان است.

رستمی از کاربران راه‌ها خواست که در طول مسیرها با راهداران همکاری داشته باشند و مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت رعایت کنند.

 

ایسنا

    نظرات