احکام اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شد

احکام اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شد

www.bananews.irسید مهدی هاشمی، علی فرج زاده ها و محمدرضا اسماعیلی سه فردی هستند که با کسب بیشترین رأی اعضای شورای مرکزی برای انتخاب ریاست این شورا به رئیس جمهور معرفی می شوند.

به گزارش بنا نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت مسکن و شهرسازی، شب گذشته مهندس نیکزاد احکام اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان را به آنها ابلاغ کرد ، اعضای این شورا از میان ۶ نفری که برای معرفی به رئیس جمهور کاندیدا شده بودند، بیشترین رای را به آقایان سید مهدی هاشمی، علی فرج زاده ها و محمدرضا اسماعیلی دادند، تا رئیس جمهور یکی از این افراد را برای ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان انتخاب کرده و حکم وی را صادر کند.

بنابراین گزارش در انتخابات شب گذشته شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان که با حضور وزیر مسکن وشهرسازی برگزار شد ، آقایان سید مهدی هاشمی ، علی فرج زاده ها،‌محمدرضا اسماعیلی، هوشیار ایمانی، عباس آخوندی و سید محمد غرضی برای کسب رأی جهت معرفی به رئیس جمهور به رقابت پرداختند که در نهایت ۳ نفر اول با کسب بیشترین آراء به دکتر محمود احمدی نژاد معرفی می شوند تا وی یکی را به ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزیند.

وزیر مسکن وشهرسازی : مسائل سیاسی را دخالت ندادیم

این گزارش حاکی است، وزیر مسکن وشهرسازی در مراسم اعطای احکام اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان و انتخابات شب گذشته آن ، با تاکید بر جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و داخلی اظهار داشت: جامعه فنی و مهندسی می تواند نقش بسزایی در نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی و تسهیل زندگی بر مردم داشته باشد.

مهندس نیکزاد با بیان اینکه دانش فنی- مهندسی کشور طی سالهای گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است و در اجرای پروژه های عمرانی به خودکفایی رسیده ایم تصریح کرد: در حال حاضر کشور به مرحله ای رسیده است که نظامات مهندسی و شورای مرکزی آن باید دنبال صدور خدمات فنی و مهندسی باشند.

وی با اشاره به لزوم تقویت اخلاق حرفه ای در جامعه مهندسی، ادامه داد: باید با بالابردن سطح کار و رعایت کردن اخلاق حرفه ای، از ورود و دخالت افراد غیر متخصص به مباحث کاملا تخصصی جلوگیری کرد.

وزیر مسکن وشهرسازی با تاکید بر اینکه در انتخاب اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان مسائل سیاسی را دخالت نداده ایم، افزود: اعتقاد ما بر این است که تشکل صنفی یاد شده می تواند برای نظام با خدماتی که ارائه می دهد مفید باشد.

وی گفت: تلاش کردیم در هر رشته ای از هر استان بیش از یک نفر انتخاب نشود و همین جا از افراد انتخاب شده می خواهم با دوری از هرگونه اختلاف در استانها به مردم خدمت کنند.

مهندس نیکزاد به اختیارات قانونی خود درانتخاب اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان اشاره و تصریح کرد: با سه منطق انتخاب یک نفر در هر رشته از هر استان ، احترام به آرای بالای منتخبین و توجه به سوابق آنها در شورای انتظامی و اخلاق مهندسی و حرفه ای ، اعضای شورای مرکزی را انتخاب کردم.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات اعضای قبلی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان از اعضای جدید خواست مسئولیت سنگینی که روی دوش آنها گذاشته شده است را با پرهیز از هرگونه اختلاف به سرانجام برسانند.

 

    نظرات