هنوز هیچ درخواستی برای خرید هواپیمای روسی نداریم

هنوز هیچ درخواستی برای خرید هواپیمای روسی نداریم

http://www.bananews.ir/رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هنوز هیچ یک از ایرلاین‌های کشور درخواستی برای خرید یا بررسی هواپیمای روسی سوخوی ۱۰۰ ارائه نکرده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعلی عابدزاده در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری بر اساس درخواست ایرلاین‌ها، وضعیت فنی و ایمنی هواپیماهای جدید را بررسی می‌کند و در صورت تایید کیفی آنها امکان وارد کردن‌شان به ناوگان کشور فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس در صورت وجود درخواست برای وارد کردن هواپیماهای جدید، سازمان هواپیمایی وارد عمل شده و آن را تایید یا رد می‌کند.

عابدزاده با بیان اینکه هنوز هیچ یک از ایرلاین‌ها درخواستی برای سوخوی ۱۰۰ ارائه نکرده‌اند، تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی بر اساس نیاز و برنامه‌های پروازی‌شان نسبت به وارد کردن هواپیماهای جدید تصمیم می‌گیرند و هر چند در این زمینه مذاکرات برای خرید هواپیماهای جدید آغاز شده اما نام سوخو ۱۰۰ در این حوزه مطرح نشده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره اهداف در نظر گرفته شده برای سازمان هواپیمایی کشوری نیز گفت: سه شاخص رضایت‌مندی مسافران، افزایش ایمنی پروازها و توانمندسازی شرکت‌های هواپیمایی اهداف اصلی سازمان را تشکیل می‌دهند که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم از آنها حداکثر بهره را ببریم.

 

ایسنا

    نظرات