شش هزار و ۴۰۱ واحد مسکن مهر در مازندران بهره برداری شد

شش هزار و ۴۰۱ واحد مسکن مهر در مازندران بهره برداری شد

http://www.bananews.ir/بهره برداری از شش هزار و ۴۰۱ واحد مسکن مهر روز دوشنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ساری آغاز شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، پنج هزار و ۵۰ واحد از این تعداد، طرح های به جا مانده مسکن مهر در دولت نهم و دهم است که در شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار مازندران به صورت نیمه تمام رها شده بود و در دو سال اخیر با تلاش دولتمردان تدبیر و امید تکمیل شده است.

همچنین با حضور علی اصغر مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر ۵۰۵ واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار خانوار و ۸۴۶ واحد نیز در بافت فرسوده مازندران تحویل متقاضیان این طرح ها شد.

براساس آمارهای رسمی، با وجود تکمیل این واحدها همچنان افزون بر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در مازندران نیمه تمام است که برای تکمیل آنها تا پایان سال ۹۵ برنامه ریزی شده است .

سهم مازندران از مسکن مهر بیش از یکصد هزار واحد بود که نیمی از این واحدها در دولت تدبیر و امید تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

مازندران ۲۲ شهرستان و افزون بر سه میلیون و ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کاروان دولت و تدبیر و امید در بیست و سومین سفر استانی روز دوشنبه ۲۰ مهر وارد مازندران شدند و اعضای این کاروان هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان های مختلف استان عزیمت کردند.

 

ایرنا

    نظرات