مقدمات انعقاد تفاهم نامه ۹۰۰ میلیون یورویی با شرکت کره ای فراهم شد

مقدمات انعقاد تفاهم نامه ۹۰۰ میلیون یورویی با شرکت کره ای فراهم شد

http://www.bananews.ir/مقدمات انعقاد تفاهم نامه ۹۰۰ میلیون یورویی شرکت عمران شهرهای جدید با شرکت کره جنوبی در شهر جدید خوارزمی در راستای اهداف برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی جهت جذب سرمایه گذار فراهم شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، هیات سرمایه گذاری کشور کره جنوبی (شرکت Daelim)به همراه مجری شهر جدید خوارزمی و مشاور تهیه کننده طرح جامع این شهر جدید (گروه مهندسین مشاور چهار باغ) از اراضی خوارزمی بازدید کردند.

براساس این گزارش، شهر جدید خوارزمی از جمله شهرهای جدید نسل دوم است که توسط شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به وسعت ۵۰۰ هکتار در اراضی جنوب شرق شهر تهران و در مجاورت شهر شریف آباد و با فاصله تقریبی ۵۰ کیلومتری از کلانشهر تهران در دست طراحی و احداث است.

ساخت شهر جدید خوارزمی به عنوان یکی از ۱۲۱ فرصت سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون یورو در همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل مسکن و شهرسازی عرضه شده بود که قرار است با مشارکت این شرکت کره ای به مرحله اجرایی برسد.

اولین همایش و نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، توسط وزارت راه و شهرسازی و با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری این بخش اقتصادی کشور به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در ۱۱ و ۱۲ مهرماه سال جاری برگزار شد.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات