وارد شدن خسارت ۵ میلیارد ریالی به زیرساخت‌های شهری رودان

وارد شدن خسارت ۵ میلیارد ریالی به زیرساخت‌های شهری رودان

http://www.bananews.ir/شهردار رودان گفت: در پی بارندگی های اخیر در شهرستان رودان به زیرساخت‌های شهری رودان خسارت‌های زیادی وارد شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، سید عبدالوهاب هاشمی افزود: با بارش شدید باران و وقوع سیلاب در سطح شهرستان رودان به زیرساخت‌های شهری از جمله آسفالت‌های شهری، جدول کشی محلات و خیابان‌های سطح شهر، سیل بندها و کانال‌های شهری خسارت‌های زیادی وارد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برآورد کارشناسان در پی بارندگی روزهای اخیر بیش از ۵ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شهری رودان خسارت وارد شده است.

شهردار رودان گفت: همزمان با شروع بارندگی‌ها در شهرستان رودان بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری به صورت آماده باش قرار گرفتند و در جهت کاهش خسارت‌ها و عادی سازی روند عبور و مرور در نقاط شهری تلاش کردند. نیروهای موتوری و خدمات شهری و فضای سبز شهرداری رودان طی این روزها به صورت شبانه روز فعالیت داشتند و در جهت آزادسازی مسیر رودخانه‌ها و آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر فعالیت می‌کردند.

وی تصریح کرد: پس از پایان بارندگی و مساعد شدن شرایط آب و هوایی، کلیه مسیرهای عبور و مرور در سطح شهر بازگشایی شده است و شهروندان رودانی در مناطق شهری هیچگونه مشکل تردد و رفت و آمد ندارند.

شهردار رودان بر لزوم تسریع در اجرای طرح توسعه کانال کشی و هدایت آبهای سطحی شهر رودان، تاکید و خاطرنشان کرد: امیدواریم که با توجه به خسارت‌های پیش آمده، دولت توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های شهر رودان داشته باشد و با اختصاص بودجه‌ای یاری گر ما باشد تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن مشکلات ایجاد شده در سطح شهر را رفع کنیم.

هاشمی افزود: اگر طرح توسعه کانال‌های شهری و هدایت آبهای سطحی به زودی اجرایی نشود در بارندگی‌های بعدی خسارت‌های بیشتری را متحمل خواهیم شد. اجرایی شدن این طرح نیاز به بودجه ویژه دارد که امیدواریم فرماندار شهرستان این موضوع را پیگیری کنند.

 

ایسنا

    نظرات