افتتاح ۱۲ پروژه مسکن مهر اندیشه در اوایل دی‌ماه

افتتاح ۱۲ پروژه مسکن مهر اندیشه در اوایل دی‌ماه

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شهر جدید اندیشه از بهره‌برداری ۱۲ پروژه مسکن مهر این شهر همزمان با هفته وحدت در اوایل دی‌ماه خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محمد آیینی با بیان این‌که شهرک جدید اندیشه تعدادی پروژه مسکن مهر دارد که از سال ۱۳۹۱ کار ساخت آنها کلید خورد، اظهار کرد: این شهر بیش از ۲۰ پروژه مسکن مهر دارد که ۱۴ مورد از آنها پروژه‌های ۹۹ ساله و مابقی آنها خودمالکی است.

وی افزود: در مجموع ۳۰۹۳ واحد مسکن مهر برای این شهر تعریف شده که ۷۱۷ مورد از آن خودمالکی است که تاکنون ۶۵۳ مورد از این تعداد به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شهر جدید اندیشه درباره‌ی ۱۴ پروژه ۹۹ ساله این شهر نیز اظهار کرد: مجموعا ۲۳۷۶ واحد خودمالکی در این شهر تعریف شده که ۱۲ پروژه از مجموع ۱۴ پروژه در هفته وحدت برای اوایل دی‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته آیینی دو پروژه دیگر مشکل گازرسانی دارند که این موضوع در مذاکره با شرکت گاز استان تهران حل شده و امیدواریم آنها نیز تا پایان سال نیز به اتمام برسند.

وی همچنین با اشاره به ساخت مرکز شهر با طرحی متفاوت و تاریخی در این شهر ادامه داد: مرکز شهر اندیشه در فاز چهار ایجاد خواهد شد که اولین گام آن احداث بازار بزرگ ایرانی – اسلامی اندیشه بود که در خرداد‌ماه به دست رییس جمهوری افتتاح شد.

 

ایسنا

    نظرات