۳۰ درصد روستاها هنوز راه قابل استفاده ندارند

۳۰ درصد روستاها هنوز راه قابل استفاده ندارند

نماینده چابهار و نیک‌شهر گفت: در حوزه انتخابیه من ۸۰۰ روستا وجود دارد که ۳۰ در صد آنها از دسترسی به راه مناسب محرومند.www.bananews.ir

به گزارش بنانیوز به نقل از خانه ملت، نماینده چابهار و نیک‌شهر گفت: در حوزه انتخابیه من ۸۰۰ روستا وجود دارد که ۳۰ در صد آنها از دسترسی به راه مناسب محرومند.

وی افزود: بیشتر این روستا‌ها در نقاط مرزی قرار دارند و این روستا‌ها به دلیل نبود راه و عدم دسترسی به اعتبار بیشتری نیاز دارند تا زیرساخت‌هایشان را بهبود ببخشند.

جدگال همچنین از اجرا نشدن کامل طرح روستامرکزی در حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و گفت: شکی نیست که این طرح بسیار خوب است و امکان تحصیل را برای کودکان ونوجوانان بیشتری فراهم کرده است اما در برخی از روستا‌ها کودکان ونوجوانان به دلیل نبود راه مناسب و عدم سرویس‌دهی از استفاده از این امکان محرومند. عضو کمیسیون شورا‌ها همچنین از متوقف ماندن طرح بیمارستان پلان خبر داد.

به گفته وی پیگیری‌های بسیاری انجام شده که در این بخش یک بیمارستان تأسیس شود اما هنوز از اجرایی شدن آن خبری نشده است. این بخش با ۵۰ هزار جمعیت تا نزدیکترین بیمارستان بیش از ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

جدگال در پایان تأکید کرد: مردم در بسیاری از روستا‌ها همچنان از سهمیه اندک آب مصرفی‌شان گله‌مندند.

    نظرات