نوسازی ۹۰۰ واحد در بافت‎های فرسوده لرستان

نوسازی ۹۰۰ واحد در بافت‎های فرسوده لرستان

http://www.bananews.ir/رئیس اداره عمران و بهسازی راه و شهرسازی لرستان گفت: امسال ۹۰۰ واحد در بافت‎های فرسوده استان نوسازی می‎شوند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ مهندس برزو بردی‎نشین اظهار کرد: سهم امسال استان برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‎های فرسوده، ۹۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از هشتم اردیبهشت امسال پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی بافت‎های فرسوده در سطح استان آغاز شده است، افزود: بابت هر واحد در شهرستان‎های خرم‎آباد و بروجرد، ۴۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می‎شود.

بردی‎نشین با اشاره به اینکه پس از قسط‎بندی دولت ۱۰ درصد تسهیلاتی که متقاضیان دریافت کردند را به بانک پرداخت می‎کند، افزود: از زمان شروع پرداخت تسهیلات تا امروز، ۲۰۰ مورد به بانک معرفی شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر بانک مسکن با ۴ بانک دیگر قرارداد داشته‎ایم، اما چون شرایط بانک مسکن بهتر بوده، متقاضیان بانک مسکن را انتخاب کردند، افزود: تا قبل از اردیبهشت ماه امسال ۲۰ مورد به بانک سپه معرفی شده‎اند.

رئیس اداره عمران و بهسازی راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: متاسفانه در این راستا بانک ملت همکاری خوبی نداشته است، چون از منابع داخلی بانک تسهیلات پرداخت می‎شد و خیلی از متقاضیان استقبال نکردند.

بردی‎نشین تصریح کرد: تا پایان امسال ۹۰۰ واحد تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

 

ایسنا

    نظرات