ثبت بیش از ۴٫۳ میلیون مورد سرعت غیرمجاز در جاده های زنجان طی پنج ماه اول سال!

ثبت بیش از ۴٫۳ میلیون مورد سرعت غیرمجاز در جاده های زنجان طی پنج ماه اول سال!

http://www.bananews.ir/رییس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از ثبت تردد ۴۰ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۳۷۹ وسیله نقلیه در پنج ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ محمد امینی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آمار و اطلاعات دریافتی از ۵۸ دستگاه‌ ترددشمار برخط در محورهای استان زنجان، از ابتدای امسال تا پایان مردادماه نزدیک به ۴۱ میلیون تردد در محورهای استان زنجان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که بالغ بر ۳۵ میلیون تردد بود، ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: طی این بازه زمانی بیش از هشت میلیون و ۶۵۰ خودرو سنگین و ۴۰ میلیون و ۹۶۰ هزار خودرو سواری در جاده‌های استان زنجان تردد داشتند.

امینی اظهار کرد: بیشترین ترافیک در طی این مدت، در آزادراه زنجان ـ قزوین با حدود دو میلیون و ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه با متوسط نرخ ۶۹۹ تردد وسیله نقلیه در ساعت ثبت شده است که در ساعات اوج ترافیک به ۱۰۳۰ وسیله نقلیه در ساعات نیز رسیده است. همچنین میانگین سرعت متوسط در کل محورهای استان برابر با ۸۱ کیلومتر بر ساعت بوده و از دیدگاه آماری میزان تخلفات سرعت غیرمجاز بیش از چهار میلیون و ۳۱۳ هزار و سبقت غیرمجاز بیش از ۷۱۱ هزار و فاصله غیرمجاز بیش از چهار میلیون و ۷۲۰ هزار مورد است.

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در کل محورهای استان در این دوره، ۲۰۶ وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است.

 

ایسنا

    نظرات