مردم چهاردانگه نگران بیماری‌های تنفسی ناشی از زباله هستند

مردم چهاردانگه نگران بیماری‌های تنفسی ناشی از زباله هستند

http://www.bananews.ir/نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بخش چهاردانگه ساری نگران بروز بیماری های ناشی از انباشت زباله هستند، مسئولان هر چه سریع تر اقدامی برای انتقال محل انباشت زباله ها انجام دهند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور و رئیس سازمان محیط زیست، متذکر شد: از سال ۸۴ تاکنون مرکز جمع‌آوری زباله از شهر ساری به بخش چهاردانگه این شهر منتقل شد. در آن زمان قرار شد که به روش‌های علمی تغییر مکان صورت گیرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و مردم منطقه نگران بروز بیماری های ناشی از زباله هستند. طی سال جاری امام جمعه و مسئولان منطقه چاردانگه تذکرات بسیاری برای اجرای این مسئله دادند و بارها اعلام شد اگر شغل ایجاد نمی شود و جاده نمی سازید، لااقل زبانه ها را از این منطقه منتقل کنید.

وی در تذکری دیگر گفت: مسئولان باید در جهت جبران خسارت استمهال وام ها و حمایت از صادرات محصولات کشاورزی به ویژه جبران خسارت وارده به باغداران استان مازندران که به علت بارش برف اتفاق افتاد، اقدام کنند؛ علاوه بر آن پروژه جاده ساری- سمنان در چند سال اخیر به علت کمبود اعتبار و کم توجهی مسئولان وزارت راه متوقف شده است، مسئولان باید در جهت عملیاتی شدن این پروژه اقدام کنند.

 

ایسنا

    نظرات