پروازی که به خاطر پایان اعتبار گذرنامه خلبان لغو شد

پروازی که به خاطر پایان اعتبار گذرنامه خلبان لغو شد

www.bananews.irبه دنبال تأخیر طولانی مدت در انجام پرواز شب گذشته مشهد به دمشق و سرگردانی مسافران این پرواز در فرودگاه به دلیل اعتبار نداشتن گذرنامه خلبان این پرواز، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان گفت: پرواز فوق‌العاده جایگزین امروز انجام می‌شود.

‌به گزارش بنانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مسافران مسیر مشهد - دمشق شب گذشته پس از آنکه گذرنامه آنها در فرودگاه مشهد مهر خورد و وارد ترمینال پرواز شدند، به دلیل انقضای تاریخ گذرنامه کمک خلبان موفق نشدند بر هواپیما سوار شوند و تا صبح امروز در فرودگاه سرگردان بودند.

این در حالی است که مسافران این مسیر بلیت شرکت هواپیمایی دیگری به غیر از تابان در دست داشتند اما شرکت تابان‌ایر انجام این پرواز غیربرنامه‌ای را متقبل شده بود.

مرضیه جعفرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ضمن اعلام این مطلب، تصریح کرد: بنا به درخواست "شرکت مرکزی خدمات زیارتی خراسان رضوی " و برای کمک به اعزام زائران سوریه، شرکت هواپیمایی تابان اقدام به برقراری پرواز موردی مشهد - دمشق به شماره ۶۳۰۳ نمود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه تأخیری در مورد پروازهای برنامه‌ای شرکت تابان در مسیر مشهد – دمشق صورت نگرفته است، افزود: تمهیداتی اتخاذ شد تا زائرانی که با تأخیر پرواز مواجه شده‌اند، توسط دو پرواز برنامه‌ای مسیر مشهد - دمشق این شرکت هواپیمایی در ساعات ۸:۳۰ و ۱۶ امروز و نیز یک پرواز فروق‌العاده دیگر، به دمشق اعزام شوند.

 

    نظرات