استاندارقم: همه متقاضیان مسکن مهر سال آینده خانه دار می شوند

محمد حسین موسی پور در جلسه شورای مسکن استان گفت: همه متقاضیان مسکن مهر سال آینده خانه دار می شوند.



به گزارش خبرگزاری آریا، محمدحسین موسی‌پور استاندار قم در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به رویکرد دولت خدمتگزار در بخش مسکن در استان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ظایف مدیران و مسئولان اجرایی استان قم تحقق اهداف دولت و نهایی کردن پروژه مسکن مهر در موعد مقرر خواهد بود، به گونه ای که همه متقاضیانی که در مسکن مهر ثبت نام کرده اند سال آینده صاحب منزل مسکونی شوند.
وی افزود: مسئولان امر و دست‌اندرکاران پروژه مسکن مهر باید بر سرعت بخشیدن به کارها و تحویل به موقع واحدهای مسکونی به مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و تمامی فعالیت ها، برنامه ها، عملیات اجرایی دستگاهها بایستی بر اساس زمان تعیین شده طراحی شود تا این پروژه در زمان مقرر به پایان برسد.
موسی پور اقدامات صورت گرفته در خصوص مسکن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اقداماتی که تا به امروز در خصوص ساخت مسکن مهر صورت گرفته باید با سرعت و نظارت جدی تری ادامه پیدا کند، تا وقفه‌ای در کارها صورت گیرد.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: زیباسازی ورودی های شهرک پردیسان، پیش بینی های ترافیک، بررسی های دقیق و کارشناسانه برای طراحی خیابان ها و فضاهای عمومی، ایجاد فضای سبز باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در سفر به قم در خصوص معماری و شهرسازی این پایتخت معنوی و معرفتی جهان تشیع و تأکید بر لزوم ملاحظه معیارهای اسلامی و نمادهای انقلابی در معماری و شهرسازی این شهر بیان داشت: الگوی معماری اسلامی باید در ساخت و سازها و احداث واحدهای مسکونی مورد توجه قرار گیرد .
وی با تأکید بر اینکه شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب و اسلام است، اظهار داشت: بایستی مبانی معماری و شهرسازی نوین اسلامی در کلیه ساخت و سازها و نیز فضاهای عمومی و ساختمان های دولتی و ورودی های شهرک رعایت شود.
موسی پور استاندار قم افزود: تا پایان نیمه اول سال آینده، باید ۶ باب مدرسه و ۶ باب مسجد در شهرک پردیسان ساخته و آماده بهره برداری شود.

    نظرات