چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بروجن به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بروجن به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن:چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بروجن با ریاست فرماندار شهرستان برگزارگردید در ابتدا دکتر خسروی امام جمعه شهر گندمان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) به اهمیت ازدواج و ازدواج آسان برای جوانها اشاره نمود .خسروی در ادامه گفت اکنون که ۴ دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و اکنون اواخر دهه چهارم هستیم به امید خدا و به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت.
فرماندار شهرستان بروجن درجلسه شورای اداری خطاب به همه مسئولین اعلام نمود:ما باید شکر گزار مسئولیت های که به ما واگذار شده باشیم ,ما در قبال مردم مسئول هستیم و باید با تمام توان و تلاش خود سعی در حل مشکلات مردم باشیم مامسئول شرف, حیثیت, ارامش ,تنوع و..مردم هستیم و تحت هیچ شرایطی نمی توانیم زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم ایشان عدم هماهنگی بین برخی ادارات را باعث حل نشدن مشکلات عنوان نمود و اخوت و انسجام و از خود گذشتگی راسفارش کرد مسئولین ما در ارتباط گیری با مردم باید سرآمد باشند .ایشان تاکید برحضور در کلیه مراسمات شهرستان را داشتند. سرکشی ازخانواه های جانبازان,شهداء ,بهزیستی, کمیته امداد را توصیه نمودند.
ملکی ,از مسئولین خواستند از ظرفیت های شوراهای اسلامی  شهر و روستا به خوبی در حل مسائل و مشکلات مردم استفاده نمایند چرا که آنها منتخبین مردم هستند.
مسعود ملکی افزود,مسئولین باید بودجه اختصاص یافته به دستگاه را با تمام توان و کوشش اخذ کنندودر اخذ بودجه هیچ کوتاهی قابل توجیه نیست
رئیس اطلاعات شهرستان بروجن عنوان نمود:با شروع پیروزی انقلاب و بعد از انقلاب دشمنان توطئه های زیادی جهت براندازی نظام به راه انداختن که  ناکام ماندندو اکنون وارد فازهای جدید جهت توطئه بر علیه نظام  شدند داودآبادی اشاره به فتنه ۸۸ نمود و گفت در فتنه ۸۸ دشمنان مردم را نسبت به سقوط نظام امیدوار کرد محاسبات آنها بعد از فتنه ۸۸ تغییر کرد و به آروزی خام و ناپخته خود امیدوارشدند که بتوانند نظام را به زانو درآورند و نظام را تغییر دهند که باز هم ناکام ماندند.داوود آبادی اضافه کرد:اتحاد بسیار شوم و مخرب و خطرناک بین آمریکا ,اسرائیل و عربستان برای براندازی نظام که بعد از انقلاب این اتحاد سابقه نداشته و هدف بزرگ آنهایی براندازی جمهوری اسلامی ایران است و بستر آنها هم فضای مجازی است.
داوود آبادی در ادامه به مشکلات اصلی تاثیر گذاری در فضای مجازی اشاره نمودندو تولیدات محتوایی آنها را نام بردند ,در پایان راه کارهایی  لازم را ارائه نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجن: مشکل اصلی مردم شهرستان را کمبود آب شرب عنوان نمودند که مدتها در سطح شهرستان کوچکترین حرکتی در جهت تامین آب شرب انجام نگرفته در صورتیکه از جمله موارد صورتجلسه شده یک سال گذشته بوده است که رها شده است و در خواست پیگیری و حل مشکل آن را داشتند.
ابوالقاسم منصوری افزود: کمبود برنامه های فرهنگی جهت تامین اوقات فراغت جوانان ,پیگیری پساب فضای سبز ,روشنایی جاده صادقیه ,جمع آوری کامیونها در سطح شهر,تحویل شهرک الهیه که بزودی انجام می گیرد و رفع مشکلات این شهرک ,محل تجمع کارگران ساختمانی  ,پیگیری رفع تامین روشنایی معابرشهرستان ونظارت دقیق تر بر بازار و....
لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات