مردم مستحق خدمت بیشتر هستند

مردم مستحق خدمت بیشتر هستند

مشاور و مدیر حوزه‌ی شهردار کرمان:


مردم مستحق خدمت بیشتر هستند


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
مشاور و مدیر حوزه‌ی شهردار و امور شورای اسلامی شهر کرمان گفت: مردم مستحق خدمت بیشتر هستند.
اسمعیل جهانشاهی با بیان این‌که برخی کارها به‌عنوان عملکرد روزمره شهرداری کرمان محسوب می‌شود و قابلیت افتتاح و اطلاع‌رسانی ندارد، گفت: به‌طور مثال هم‌اکنون چند پارک در شهر کرمان آماده افتتاح است، اما این کارها قابلیت افتتاح رسمی ندارند؛ بلکه باید کارهای بزرگی برای مردم انجام داد و افتتاح کرد.
وی افزود: مردم باید بدانند اگر اکنون افتتاح پروژه‌ها کاهش پیدا کرده، به این دلیل است که برخی اقدامات کوچک را در شان مردم نمی‌دانیم.
مدیر حوزه‌ی شهردار کرمان ادامه داد: ما خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانیم و اگر کاری انجام می‌دهیم، در واقع به وظیفه‌ی خود عمل می‌کنیم.
جهانشاهی بر استفاده از نظر افراد متخصص و صاحب‌نظران در زمینه‌ی مسایل مربوط به امور شهر تاکید کرد و گفت: در این دوره کارها به سمت تخصص‌گرایی پیش رفته است.
وی افزود: در این دوره هر اقدامی براساس مطالعه و تخصصی خواهد بود.
مدیر حوزه‌ی شهردار کرمان با بیان این‌که قصد نداریم عملکرد گذشته را زیر سوال ببریم؛ چراکه آن اقدامات نیز در زمان خودش مطلوب بوده است، گفت: اما در این دوره، اقدامات، فعالیت‌ها و پروژه‌ها از کانال تخصصی و با توجه به هویت تاریخی شهر کرمان انجام خواهد شد.
جهانشانی هم‌چنین بر پایان‌یافتن پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: تمام هم‌و‌غم مدیریت شهری در این دوره، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر است.
وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام به زخمی بر روی چهره‌ی شهر تبدیل شده‌اند که اگر ترمیم نشود، به غده‌ی چرکی تبدیل می‌شود.
مدیر حوزه‌ی شهردار کرمان ادامه داد: اگرچه از زمانی که برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین شده بود، گذشته است، اما باید تلاش کنیم تا اجرای این پروژه‌ها سرعت بیشتری بگیرد.
جهانشاهی بیان کرد: نکته‌ی دیگری که مردم باید بدانند، این است که شهرداری بده‌کار است، اما زمین‌خورده و ورشکسته نیست و هم‌چنان فعال و پویاست.
وی با بیان این‌که برخی با سوءنیت این‌گونه به مردم القا می‌کنند که شهرداری کاری انجام نمی‌دهد، گفت: مدیریت و نیروهای شهرداری علی‌رغم تمام مشکلات موجود، هیچ‌گاه کار مردم را به تاخیر نمی‌اندازند و در تلاش هستند تا امور مربوط به شهروندان را در کمترین زمان انجام دهند.
مدیر حوزه‌ی شهردار کرمان هم‌چنین برگزاری ملاقات عمومی شهردار با شهروندان را یکی از اولویت‌های شهردار کرمان و مدیریت حوزه‌ی شهردار دانست و با بیان این‌که اکنون با برنامه‌ریزی انجام‌گرفته، مردم به هیچ‌وجه پشت درِ اتاق شهردار معطل نمی‌شوند، گفت: البته تاکنون، مشکل ۷۰ درصد از افرادی که  قصد ملاقات با شهردار را داشته‌اند، از طریق مناطق و سازمان‌ها حل شده است.
جهانشاهی بر جلب اعتماد مردم نسبت به شهرداری نیز تاکید کرد و گفت: جلب اعتماد مردم با برخورد مناسب و حل مشکلات مردم امکان‌پذیر است.


محمدرضا احمدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات