تاکید شهردار مشهد بر نیاز به امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح  ...

تاکید شهردار مشهد بر نیاز به امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح ...

تاکید شهردار مشهد بر نیاز به امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح امور در شهرداری/ تصویب قانون حمایتی در مجلس برای اطلاق واژه شهید به آمران به معروف و ناهیان از منکر

مشاور شهردار و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد گفت: شهردار مشهد بر نیاز به امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح امور در شهرداری تاکید دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، صفایی در نشست رابطین شورای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق و سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسه وابسته شهرداری بیان کرد: هفته اول محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است اما به دلیل اینکه اکثر افراد در این روزها با هیئت‌های عزارداری مشغولند لذا این هفته مظلوم واقع شده است و همه ما کمتر برای این فریضه وقت می‌گذاریم.
وی ادامه داد: کشور ما در ۴۰ سالگی انقلاب قرار دارد و تاکنون هیچ انقلابی در جهان در پیچ ۴۰ سالگی نگذشته است لذا ما ار از این پیچ بگذریم به ابر قدرتی در جهان بدل خواهیم شد، به همین دلیل است که آمریکا، تصمیمات عجولانه‌ای در مورد کشورما اتخاذ می‌کند.
صفایی در ادامه به موضوع حمله افراد ناشناس به سه طلبه در مشهد اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: یکی از این این افراد تا کنون به فیض شهادت نائل آمده و حال دو نفر دیگر که مورد سوء قصد قرار گرفته‌اند چندان خوب نیست.
وی اذعان کرد: با توجه به اینکه همه این اتفاقات در هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است می‌توان آن را نشانه‌ای از نزدیکی آخرالزمان دانست، زیرا در آخرالزمان امر به معروف و نهی از منکر می‌کنی و در این راه تورا می‌کشند.
مشاور شهردار مشهد با اشاره به تاکید تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد برای نیاز به امر به معروف و نهی از منکر جهت اصلاح در شهرداری، ادامه داد: برنامه‌های شورای امر به معروف شهرداری به تصویب شورای امر به معروف استان رسیده و سپس توسط ما اجرایی می‌شود.
صفایی با اشاره به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس در حال تصویب است، افزود: با تصویب این قانون، شهادت به آمران به معروف و ناهیان از منکر کشته شده در این راه، اطلاق خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر دبیران امر به معروف و نهی از منکر با قانون امر به معروف و نهی از منکر، کلاس‌های آموزشی برگزار خواهد شد.
صفایی عنوان کرد: استارتاپ دانشجویی برای گرفتن ایده‌های خلاقانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات