تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم نویدبخش تربیت انسانهایی وارسته در  ...

تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم نویدبخش تربیت انسانهایی وارسته در ...

تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم نویدبخش تربیت انسانهایی وارسته در سنگر علم و دانش

شهردار مشهد مقدس با انتشار پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم نویدبخش تربیت انسانهایی وارسته در سنگر علم و دانش است.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد مقدس، در پیام تقی‌زاده خامسی آمده است: "دیگر بار فروغ پرنور مهر از راه رسید و فصل تلاش و جهاد در عرصه علم و دانش و کوشش و همت در جایگاه معرفت اندوزی و خردورزی آغاز شد.
کوی و برزن شهر نیز به یُمن حضور دانش‌آموزان و معلمان رنگ و بوی جدیدی پیدا کرده و دانش‌آموزان با لباس، کیف، کفش و کتاب نو به سمت کلاس‌های تازه میروند و این نو شدن در تمام ارکان شهر به چشم می‌خورد و حس لطافت و تازگی را به ارمغان می آورد؛ به همین سبب می توان اول مهر را " نوروز دانش " نامید.
روز اول مدرسه برای همه ما خاطره‌انگیز است و یادها و خاطرات دور و نزدیک بسیاری را در دلمان زنده میکند. خاطراتی که به مدد مهربانی معلمان نجیب این سرزمین شکل گرفته و بالنده شده است.
اینک که طلیعه مهر ۹۷ با ایام عزاداری سرور آزادگان جهان و شور و شعور حسینی همراه شده، آن را به فال نیک گرفته و این تقارن را نوید بخش تربیت انسانهایی وارسته و بزرگ در سنگر علم و دانش میدانیم.
بدینوسیله فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و آرزو می‌کنم موفقیت توشه پربار این سال تحصیلی باشد."

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات