برگزاری استارتاپ برای یافتن بهترین ایده‌ها در حوزه امر به معروف و نهی  ...

برگزاری استارتاپ برای یافتن بهترین ایده‌ها در حوزه امر به معروف و نهی ...

برگزاری استارتاپ برای یافتن بهترین ایده‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر/ در امر به معروف و نهی از منکر به عملکرد افراد نگاه کنیم نه جنسیت و ظاهر

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان گفت: پیشنهاد می‌دهم استارتاپی برای احصاء ایده‌های خوب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، زری جراح در نشست دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری اظهار داشت: دغدغه ما این است که حوزه امر به معروف و نهی از منکر را در همه ابعاد آن ببینیم؛ اعتقاد ما این است که در امر به معروف باید آنچه را انجام دهیم که همانند عاشورای امام حسین(ع) پایدار بماند.
وی افزود: ابتدا باید به امر به معروف پرداخت زیرا در حال حاضر کمتر می‌بینیم که در شهرداری، خوبی‌های دیگران را ببینیم و آن را در سازمان جار بزنیم.
جراح خاطرنشان ساخت: امیدوارم جشنواره مفلحون امسال به خوبی برگزار شود و بتوانیم افراد را برای انتخاب آمر به معروف برتر در کل طول سال بسنجیم.
وی تاکید کرد: در امر به معروف و نهی از منکر، باید کارها به صورت مستمر انجام شود تا همکاران را به سوی برای مردم کار کردن و برای مردم ماندن سوق دهیم، لذا لازم است در این حوزه اقدامات ما همراه با خلاقیت باشد.
مشاور شهردار مشهد در امور بانوان در ادامه پیشنهاد داد تا رابطان شورای امر به معروف شهرداری در مناطق و سازمان‌ها، در کنار اجرای ابلاغیه‌ها، خلاقیت به خرج دهند و فقط یدک کش عنوان رابط شورای امر به معروف نباشند.
جراح با اشاره به اینکه ایده شهر خلاق در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اجرا شد، ادامه داد: بهتر است یک استارتاپ در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز اجرایی شود تا بهترین ایده‌ها در این حوزه احصای و در نهایت اجرایی شود.
وی در پایان گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را از جنسیت و ظاهر افراد خارج کنیم و تصور نکنیم این موضوع فقط در حوزه زنان صادق است زیرا آقایان زیادی هم نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستند. باید به عملکرد افراد نگاه کنیم.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات