اعضای پارلمان شهری مشهد در مدارس سطح شهر حاضر شدند

اعضای پارلمان شهری مشهد در مدارس سطح شهر حاضر شدند

اعضای پارلمان شهری مشهد در مدارس سطح شهر حاضر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، اول مهر ماه روز هیاهوی دانش آموزان شاد، روز معلم های صبور و مهربان، روز ناظم های دلسوز و مدیرهای دوست داشتنی و روزی است که باز فراش پرتلاش به جنگ هر چه بر آن غبار گرفته می رود.

روزی که همه دیوارها، میزها و صندلی های مدرسه از خواب تابستانی بیدار شده و به روی اهالی درس و دانش لبخند می زنند.

روزی که دیوارهای سکوت زده مدرسه گویی جان تازه می‌گیرند و با حضور سراسر پرشور و نشاط و خنده های کودکانه دانش آموزان، خون در رگ هایشان جاری می شود.

روزی که دلبندان ما، خواهران و برادران، فرزندان و نوه هایمان به مدرسه می روند تا دل های نازنینشان را آبی بزنند، گرد و خاک نادانی را از آنها بزدایند و این خانه ارزشمند را صفایی بدهند، به گل ها و سبزه ها دستی به نوازش بکشند و روز تولد مدرسه را جشن بگیرند.

کاش همیشه دانش آموز می ماندیم، کاش هر سال، اول مهر که می شد همین طور هیجان زده، منتظر صدای زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، در پوست خود نمی گنجیدیم؛ هنوز هم شوق مدرسه سراپای وجودمان را می‌گیرد و از شادی دانش آموزان ما هم شاد می‌شویم.

امروز در مشهد نیز همزمان با سایر شهرهای کشور، زنگ مهر و ایثار نواخته شد و رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد همچون سال گذشته، آغازین روز مهرماه را در کنار دانش‌آموزان گذراندند.

مراسم آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه های مناطق مختلف مشهد برگزار شد و از این‌رو، اعضای شورای شهر هرکدام به نمایندگی از سایر منتخبین مردم، در این مراسم حضور یافتند.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد سال تحصیلی جدید را با حضور در دبیرستان های ارض اقدس و هدی آغاز کرد.

بتول گندمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد نیز علاوه‌بر حضور در دبیرستان ارض اقدس، میهمان آیین نواختن زنگ مهر در مدرسه استثنایی «همیاران صالحه» بود.

شایان ذکر است از دیگر حاضران در مراسم نواختن زنگ مهر دبیرستان دخترانه «هدی» می‌توان به حمیدرضا موحدی‌زاده و علیرضا شهریاری اشاره کرد.

احسان اصولی و رمضانعلی فیضی، رئیس و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد همپای دیگر اعضای شورا، به ترتیب در هنرستان های «بصیرت» و «ربابه طاهباز» حضور یافتند و شهناز رمارم عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد نیز روز نخست مهرماه را در کنار دانش‌آموزان مدرسه های «حضرت خدیجه» و «یحیی‌بن‌زید» سپری کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات